Pagjine principâl Cors e grafie Articui e studis La sclese nere Cui che o sin Links furlans


An IArticul 2Articul 4
An I - Numar 4 - Articul 3

"Rose di Beltram" 1998 a FAUSTO SCHIAVI

Dopo di chel ante litteram proferīt dal '95 al prof. Tarcisio Petracco, di chel dal '96 a la memorie di Ottavio Venchiarutti e di chel dal '97 destināt a Silvano Pagani, chest an il ricognossiment de "rose di Beltram" come premi pai paladins de Universitāt Furlane si lu da a puar Fausto Schiavi, grant menadōr politic de cause furlaniste in fin dai agns '60. Chź "rose" che e ricuarde lis rosis che la int di Udin i ą tirāt al so cjār patriarcje co al č rivāt cadavar dal cjamp de Richinvelde che a son passāts tancj secui e che e je - le ą dite juste ampassāt la sorestante dal puest su la Culture, Marisante di Prampar - "la prove di un consens dal popul che, perņ, al covente meretassal", ancje chest an al va a di un om che al mertarčs di sei plui ricuardāt ancje se ancjemņ tancj istčs lu an inniment.

(A.T.d.U.)


  • PALADIN DE UNIVERSITĀT FURLANE
    "Al ą vūt il merit di puartā indevant te politiche un discors di Universitāt autonome pal Friūl alģ che tancj si saressin contentāts di fruēons di chź di Triest, tipo Facoltāts stacadis".

    Gino di Caporiacco autonomist storic Centri Studis "Fausto Schiavi"

  • GRANT LEADER FURLANIST
    "Al jere une persone che e cirive di meti adun une companie di int che a jerin dai salvadis e al č rivāt a fālu fin che al ą vūt salūt: nol jere un ditatōr, ma un om plen di carisme che i levin ducj daūr pes sōs capacitāts".

    Silvano Pagani autonomist storic "Rose di Beltram" 1997


  • © Copyright Academie dal Friūl