<BGSOUND SRC="http://www.oocities.com/ennael_cakaotam/SGiwantyou.mid" LOOP=INFINITE>
Profile
Name: Leanne!
Nicknames:
Lele, Ennael, Ennie, Enn, Enny...  dont have many nicknames most people call me Leanne! Lol, People do tend to spell my name wrong tho >:| Come on how hard is it?!
Age:
18!! :O Come on its not that old :P
Birthday:
13th December <coughhinthintcough> ;)
Starsign:
Sagittarius
Eye Colour:
Blue/grey/green.. change colour :D
Hair Colour:
Blonde.. dark blonde.. now with highlights :D
Pets:
A boxer called Holly, and a Cat! "Cat" Or cooking fat.. but thats another story!
Last Movie you saw:
At the cinema, Charlies Angels, On TV, A Love Song, It had Christian Kane in it!!
Last CD you bought:
Can't remember.. its been a little while lol, but on monday I shall be buying Daniels brand new single! NGLYS- Buy it buy it! :P
Future Goals:
I'm not sure :S So long as I'm happy! At the minute I'm on a maybe i could be a therapist kick! Lol but I always change my mind, last week I wanted to be the primeminister lol :D
Want to get married:
Yup :)
My dream house would be..:
Hmm, quite big but not too big! Don't want an huuuugs empty house! But somewhere to keep all my junk lol, and it would have a nice garden.. perhaps by the sea I might like that.. Oo It would be nice to have my house in Tadoussac (Quebec), with the whales coming up to the bay which i can see from my window... :)
If I could have a super power it would be..:
Ooo I dunno! It would be neat to fly :D Could get anywhere you want in a jiffy! Might be cool to read peoples minds! Only that could be a bit not nice... So probably flying.. OO unless magic counts.. that would be cool :D Lotsa powers in one lol!
Least Favourite...
Colour: Brown:| You try wearing it everyday for 5 years and you wont like it either!
Food:
Don't really like fish.. but i do eat it lol :P Oo salmon and tuna though BLEUGH wont eat that!
Drink:
Coffee.. eww!
Flavour Icecream:
Tiger something or other.. anyway its like orange with liquorish and its mingin!
Article of clothing:
My clothing? well nothing otherwise I wouldn't have it! Hmm what wouldn't I wear.. i dunno.. horrible stuff lol, I tend to not like things with spot patterns!
Place to Be:
School :( Specially come examination time!
Season:
Autumn! Supposed to be pretty cept it just rains :( In canada tho the Autumn is neat :D
Quote:
I'm finding one, I really am.. lol at least I'm looking and not making one up!!
Webpage:
The Ucas one :Z lol *shrugs* But it is annoying!
Word:
heh. Its not even funny! :|
Chocolate Bar:
Galaxy.. like silk yeah right >:/
Songs:
Coldplay and Clocks. Sorry I just don't like it!
Music Artist:
Um I dunno.. I tend to like at least one song by every artist! I'm thinkin on it!
Songs of the moment:
Can't think of one, some stupid thing off the box I would imagine..
Movies:
I'm thinking :| There has to be at least one!
TV Program:
Star Trek
Actor:
*Shrugs*
Actress:
*Shrugs again* Its so much harder to think of things you don't like than things you do!!!
Book:
I don't read books I don't like! So *Shrugs*!
Author:
I dunno.. don't really have a dislike for a particular author! William Blake if he counts LOL!
Day of the Week:
Monday :( Hate going back to school ~siiiigh~
Holiday:
The short ones.. :( *Likes lotsa time off school lol!
Lesson:
Um well nothing! I don't do anything I don't like anymore! Used to be geography.. or Physics! O wait! I don't like general studies much lol!
Radio Station:
Radio 1 :P Lol no i really don't have a least favourite *shrugs*
Lyric:
"You're practicing your autograph for the next time someone asks you,
In every photograph is the hope that someone will recognize you" >:|
Favourite...
Colour: Purple, Silver, Orange and Blue :D
Food:
Chinese food :D Chips and gravy! Or Sausages. And no I'm not joking.
Drink:
Orange crush cept its not available in England :( So um oo Chica Cherry Cola! :D
Flavour Icecream:
CHOCOLATE! Claro ;)
Article of clothing:
My jeans :D or my silver ankh necklace :D
Place to Be:
My bedroom :) <Loves>
Season:
Winter.. not the rainy kind :( But the snowy kind :D
Quote:
"I'm a only human!!!"
Webpage:
This one! :P Or danB forums I guess!
Word:
Ugh!~ I like it lol :P Orrr "BLESS" :D
Chocolate Bar:
Hmm, Cadburys Caramel.. mmm
Songs:
Yes songs cos this is my page :P Hmm, Creeping up on you, Where you want to be, When you say you Love me~ Darren, Hold Me, You can still be free~Savage Garden, How soon is now~The Smiths, If you're not the one, Gotta get through this, I Can't Read You, He don't Love you ~ Daniel Bedingfield to name a few.
Music Artist:
DANIEL BEDINGFIELD AND DARREN HAYES! WOOOO WOOO!
Songs of the moment:
NGLYS- Daniel, Be Mine- David Gray, and No Such Thing- John Mayer :D
Movies:
Interview with a vampire, Moulin Rouge, The Green Mile, Coyote Ugly, Chicago...
TV Program:
Buffy, Angel, Charmed, Scrubs, Friends, ER..... etc etc :P
Actor:
Adam Garcia (OMG have you seen Coyote Ugly?!!! He dances on the bar and everything :O), David Boreanaz (rawr), Richard Gere (so cute!), David Jason (bless him!), Richard Burton (gotta love that laugh!)
Actress:
Julia Roberts (Bless Pretty Woman!)
Book:
The Vampire Chronicles, The Crucible...
Author:
I like Ann Rice :D And oo Arthur Miller (playwright) is awesome :D And Thomas Hardy.. see I am well read :P
Day of the Week:
She's coming back on FRIDAY!!
Holiday:
Christmas :D
Lesson:
Maths! Really lol :P and Psychology :D
Radio Station:
Wherever Matt Wilkins is on! Cos he's tasty, tasty so very very tasty! ;)
Lyric:
"But oh how you do me baby, You strip me of my honour... ;)" "I am human and I need to be loved, Just like everybody else does" :P "I'm gonna get thru this" "I like you so much I'm acting stupid!" "I should play my hand all cool and calm I CAN'T BREATHE!"
Back to Welcome Page :)
Back to "About Me" :P
1