Depraved Angel - Bulu Bulu

 

 

 

人的成長為了學會思考和分析

可惜在這個成長的道路 很多人也本末倒置

是用理智去分析和接收

是用智謀去計算和得取自己的利益

願我身旁每一個人 也能保持怹的真

多少抱憾 多少過路人 太懂估計 卻不懂愛錫自身

懂得珍惜每一秒 便能好好去愛

 

My Mail

不常update的原因︰


曾經 visit 這兒的人也知,我一年先 update 呢度一次!

我深明自己無天份去設計一個吸引人的主頁!

現在覺得
外觀如何華麗也好,內容才是最重要!
與我相熟的人也有這兒的地址,與我做朋友是交心,這兒也是我把內心分享的地方
堅持用
上杉達也來取名,因為沒有比他還要實在的感覺……

看過 Touch 的人會明白,達也的特色是真和不造作!沒有華麗的外表,但有一顆赤子之心!


沒有心思的ft1108


我用得ft1108做地址,我梗係11月8日出生啦!FT == Flora Tse!唔好諗呢個代號係我既本意?!

我無呢d心思加!呢個代號係好多年前要用unix account set password時,一個朋友幫我set!

我仲要反問佢 ft1108 點解?我真係好無心思!但我好欣賞佢個一份心意 - ft1108 ……

聽完呢件事,你就明我無心思既程度去到邊!不過,我都留用左呢串文字?!

往後我 register既email或blog都用返ft1108!我覺得呢一串文字就係我啦!

 

Bulu Bulu is me...haha..I like this. This is a secret.


我係個點樣既人呢?樣?不過不失啦!講下興趣人啦……

我好鐘意笑!得閒就睇下漫畫或者小說。我特別鐘意安達充的 TOUCH 同 H2,因為書中流露了一種堅毅的信念!
「棒球由兩出局開始」睇過安達充一定對呢句說話有印象!不輕言放棄,沒有一樣東西得來是容易!必先放下內心的障礙,才有成功的一天!
別信命運!更別把一切推在它上頭,汗永不是白掉下,淚永遠不是白流的。相信自己。沒有錯折,沒有人會成長!

性格
飄忽。有陣時好鐘意嘈、有陣時好鐘意靜!唔熟我既人成日覺得我不停咁變,好難捉摸!識得我耐既朋友唔會懷疑我係咪乜都得個講字,因為我有一股傻勁! 我自問對朋友好好,我都有一班對我好好的朋友!一個人到底多唔多知心友?你睇佢失戀個陣,到底有幾多個人會陪佢傾心事?有幾多個人會主動慰問佢,就一目了然!

生奇特的地方在於人會成長,今天的果,是昨天的因。我始終 相信善惡到頭終有報,不忠不誠的人總有他的果在等他。付出受傷遇錯折的人,不過是為他日的成功而付出。明天必定會更好

別看輕自己!當你走
出灰暗的谷底時,便是好好去欣賞高山美景的一刻!

 

 Tatsuya wrote @ 2007年 12月17日

[成長點滴]   [科拿的心情]   [Tatsuya]   [keep fit]   [科拿小品]

[生活照]   [漫畫人物照]   [我的金曲]