巴蜀風 -- 30Jan2005 晚餐

地址:振興路與燕南路交界


小豬女、馬仔、傻龍、神經漢、金比

(28Feb2005) 原來神經漢D評語寄左去Gmail,今日發覺,加番先。


晚上決定帶幾位新丁去食四川菜,就以巴蜀風作為入門店,話晒裝修別致,應該幾適合。

叫做樣樣試下,前菜幾碟,主菜又幾碟,仲叫左好幾樣糕點,應該相當豐富。不過個神經漢繼午飯時狂食兩碗白飯後,今晚又話要叫碗擔擔麵,咁多野食仲要叫麵,真是發神經,終於碗麵梗係……,哈哈哈!

菜單:晾衣白肉、二姐兔丁、口水雞、水煮江團魚片、蟹黃豆花、干煸四季豆、咸燒白、南瓜餅、巴蜀餅、十八粑、牛肉焦餅。

結論:水準維持,但開始發現巴蜀風似未能反映四川菜的【一菜一味,百菜百味】的神髓。


晾衣白肉($20):例牌的前菜,OK喇。

神經漢:與香港的分別不大....最大分別只在於價錢....一個可以當好抵食既茶色品嚐.....

二姐兔丁($18):原來兔仔肉都幾好味,不過始終是兔仔,以後都是吃少點。

神經漢:三字經可以講晒....平靚正......一定要食下...野味得黎又唔係好野味....一個算幾溫醇既野味....可以再食

 

口水雞($28):典型的菜式,標准的味道,掂。

神經漢:食完都會流下口水...諗下又會流下口水既口水雞....唔算好辣...食過番尋味

水煮江團魚片($68):菜單本來有個水煮魚片只賣$38,落Order的時候,店小二建議另外3款$68的,誤打誤撞就叫了這個水煮江團魚片。

原來江團魚都算大有來頭:【江团鱼体表裸露无鳞,肉嫩而肥厚,刺少。这种鱼终年栖身于嶙峋险峻、苍翠幽深的岷江山峡十多米深水底的鱼窝中,是一种稀有的珍贵鱼类。烹制菜肴肉质嫩而鲜美,曾被人们称为“嘉陵美味”。据传,冯玉祥将军赴美前曾在四川澄江镇上的韵流餐厅品尝清蒸江团,并说:“四川江团,果然名不虚传。”】

雖然江團魚以清蒸而聞名,但今次試的水煮亦相當美味。入口滑溜,又少骨,加上傳統的水煮烹調方法,混入少許麻辣,去除魚腥味,好好味。下次有機會要一試清蒸的是否真的‘名不虚传’。

神經漢:滑而不辣, 辣而不燥.....正

蟹黃豆花($28):

神經漢:食完好嗱飽....唔食好過食

干煸四季豆($10):干煸是川菜中相當普遍的一種作法,當然要俾D四川菜新丁試下啦。

神經漢:食左一碌....feel唔到 【註:呢條友唔食豆嫁,唔駛理佢】

咸燒白($12):好似是蒸梅菜扣肉,D肥肉入口會溶,幾好,但是始終太肥,都係小食多滋味吧。

神經漢:d肥膏入口即溶......好似m&m咁...只溶係口.....唔溶係手..........正正正

南瓜餅($6):如果沒有點巴蜀餅,這個就不會被比下去……

神經漢:冇食過....因為傻佬唔食南瓜餅

巴蜀餅($6):似乎大家都十分喜愛這個餅,下次一定要再食。

神經漢:正啦.....食左兩大件......可以比美傻佬最愛既白飯

葉兒粑($6):根據小豬女講,這個是甜的,中間有紅豆餡,好食果喎。

牛肉焦餅($5):煎左D牛肉做餡,再煎埋個餅,一般喇,唔駛再試。

[回到我家]