救 貓 良 方

早 前 在 此 , 寫 了 一 篇 我 家 老 貓 , 「 蝦 貓 」 的 糗 事 。 突 然 想 起 , 我 們 人 類 , 大 隻 纍 纍 , 都 間 中 會 頭 暈 身 熱 「 謝 」 下 來 , 見 見 醫 生 , 打 支 針 或 執 兩 劑 藥 , 清 熱 祛 濕 , 補 番 !

我 家 老 貓 , 十 幾 寒 暑 , 只 衰 過 兩 趟 ; 平 常 小 病 痛 , 牠 會 自 己 跳 出 窗 台 花 架 處 , 那 些 枯 花 黃 草 , 然 後 , 躲 入 廁 所 , 嘔 吐 一 餐 , 咁 又 龍 精 虎 猛 四 圍 跳 紮 的 了 !

這 種 自 動 療 養 方 法 , 是 天 生 的 智 慧 , 毋 須 經 過 學 習 而 得 來 , 人 類 以 「 奇 跡 」 看 待 , 實 是 上 帝 御 賜 的 求 生 密 碼 。

縱 使 蝦 貓 諳 懂 仙 術 , 也 難 逃 人 間 疾 苦 , 有 次 , 牠 手 背 生 了 一 顆 無 名 毒 瘡 , 潰 爛 流 膿 , 利 爪 開 始 鬆 脫 。 我 老 媽 子 宅 心 仁 厚 , 買 了 一 瓶 人 類 救 星 的 雲 南 白 藥 來 醫 貓 , 真 頂 佢 唔 順 !

說 也 奇 怪 , 醫 人 的 藥 , 竟 可 令 蝦 貓 血 爪 康 復 , 吹 脹 !

另 一 次 , 老 邁 的 蝦 貓 病 入 膏 肓 , 連 「 隊 」 草 都 嘔 唔 出 , 形 勢 危 急 。 老 媽 子 又 從 鄰 居 三 嬸 處 得 來 獨 步 治 貓 單 方 , 就 是 餵 牠 食 蛋 白 , 終 於 , 我 們 三 兄 弟 連 同 舅 父 仔 四 壯 男 才 夠 力 各 捉 她 一 腳 , 讓 老 媽 子 餵 「 藥 」 , 果 真 , 又 救 牠 一 命 。


Text:彭志銘 <Jim@subculture.com.hk>
Source:銘記士多 for 東方日報
Date:31 October 2000



i-ENJOY-http://www.oocities.org/ianhoo-