4

去食野之前緒仲係好開心架,但係去到之後佢發現氣氛怪怪的……..

~~~eskimo~~~

:       masaki?你做咩呀?0黎左咁內你都未講過野wor~

masaki:   「下!?我只不過唔知講咩好之嘛~

:       「但係…..你好似好唔開心咁wor~究竟做咩je?

Masaki:   er…er….冇野la~係呢!我地一陣去邊呀?

:     「呀∼你終於講返d比較有話題性既野la~….你鐘意去邊咪去邊lor~無所謂la~(你洗唔洗咁安慰呀?一睇就知佢扯開緊話題la~)

masaki微笑住咁講:  「咁食飽先再算la!^^(~尼個時候既aiba一定好靚仔架!!!!!>////<)

食飽之後,佢地就周圍咁行下,但係佢地真係就咁不斷咁行,完全冇停過,所以緒開始有小小不滿,其實最重要既係aiba由頭到尾都冇講過野.

:       「喂!masaki!究竟我地要咁行行幾內呀?我隻腳已經好痛la~」但係aiba都冇應到

佢「相葉雅紀!!!!!你究竟有冇聽我…….

緒野都未講完,個初吻已經比aiba搶左la,而且緒係咁推開佢佢都唔肯放口,緒覺得aiba

恐怖,所以就喊左出黎,尼個時候aiba feel到緒塊面濕濕地,就即刻放開左佢.

Masaki:    sorry!!!!….頭先…………

(嘟.嘟.嘟…….)

尼個時候,有人打電話比aiba「喂?

電話入面哥個野就講:   「你望下你後面….

Masaki就望下後面:       e!?nino!…..

跟住佢又望一望nino旁邊,又講:   ……仲有穗….

話晒緒都係第1名丫,aiba望住穗同nino一齊既眼神,緒已經知道左D.

尼個時候穗指住緒講:     「緒~你好野~今日竟然轉左線之後就唔理我!!!打電話比你哥個人一定係masaki~

nino又好八卦咁講:       「究竟你地進展到邊個地步呀?我頭先好似見到你地…..

緒即刻否認:             「你地痴線架咩!!!我同masaki佢根本就冇拍拖~你地呀!唔好以為人人都好似你地咁有拖拍至得架!真係一對笨蛋情侶!!!你地快d走去拍拖拉~笨蛋情侶!!!!…….

之後緒就一邊講一邊推,幾經辛苦,佢終於都推走左對笨蛋拉~

當穗同nino都比緒推走左之後,masaki就即刻問:      「點解你同佢地講我地無拍拖?

               :      「咁你點解唔鐘意我又同我拍拖呀?masaki無答佢,緒又繼續講「今日nino係咪同你講佢同穗拍拖?所以你今日先打電話比我,頭先先至錫我,點解你要搵我做穗既替身wor~」尼個時候緒一直忍住既眼淚終於流左出黎 「當我知道可以同你一齊既時候,我覺得自己好幸褔,但係原來我只不過係做緊人地既替身,你真係好殘忍,你鐘意既人係穗……

               masaki伸手去將緒攬住,佢知道自己已經傷害左一個咁鐘意自己既人,佢利用左佢黎忘記穗,仲好自私咁錫佢,目的只係單純咁想忘記穗……

:     ……..但係我鐘意既人係你呀~我真係好鐘意你,我好想我可以以女朋友既身份比你攬住,你而家之所以攬住我,係因為你同情我,但係我一定唔會放棄, 我會努力咁成為一個你真正想緊緊咁抱住既人」.

               Masaki: 「到我真正鐘意你既時候,我一定會將所有既幸褔比哂你……

Back                                Next                             Home