李燦森夠晒專業咀完靚女錫麻甩佬      04/06/1999

     相信李燦森六月二日日記上面,會有「先甜後苦」四個大字。前晚阿森第一日開工拍《七月又十四》,就 要同靚女陳穎妍沙灘咀咀,本來都算浪漫兼輕鬆,不過好戲在後頭。 錫完陳穎妍,阿森仲要即刻同程東咀咀,實行男女都錫。搞到阿森拍完兩場戲,神情呆滯,名副其實好似套戲名《七月又十四》咁邪!
     前晚《七月又十四》拍一場戲講陳穎妍(Anita)畀程東鬼上身,點知原來程東係隻基鬼,仲睇中阿森,於是借Anita肉身主動同阿森咀咀。為交代Anita係畀鬼上身,所以阿森咀完Anita之後,又要再咀程東。拍阿森同Anita咀咀時,可能因為佢兩個都係第一次獻出熒幕初吻,所以緊張到手足無措,NG近十次,導演先至收貨。而到拍阿森同程東咀時,工作人員一見程東埋位,已經開始忍住笑,連阿森自己都搖晒頭歎氣。一句Action,兩個大男人就埋牙咀住落沙灘。鏡頭一完,全場立即爆笑。
    陳穎妍:阿森仲驚
       事後阿森都話:「之前我唔知要同程東咀!我第一次拍Kiss戲,就一次過咀完女再咀男。不過咀男人都好過咀女仔,起碼知大家唔會有,女仔反而驚佢誤會!你唔好睇我外表好似好放咁,實際唔係!」而Anita亦坦言第一次拍Kiss戲非常緊張:「之前我諗過拍Kiss戲前,要阿森擦牙兼食香口膠先,但只係講笑,最後都冇做乜準備。我初時以為阿森會帶到我,點知佢仲驚過我。不過見到佢仲要同程東咀,我都戥佢慘!」
    
阿森咀完陳穎妍,又要咀
程東,真係濫呀!