MYSELF......


BIODATA





Nizam bin mohd saill

9 march 1977
105,around palace part II,

haraichi 4289-6,

ageo-shi,saitama-ken,

362-0021 japan.

048-721-7517

student
(mechanical engineering II,shibaura instutute of technology)




gambar masa kenduri kakak aku.bila la turn aku pulak.nkorang kalau jadi raja jangan
tak ajak aku lak.dah lama tak makan nasi minyak.asyik makan nasi jepun saja.



gambar kat hokkaido.baru lepas naik cabel car.pening gak pasai gayat.
kat sini kalau winter ramai orang.masa aku pi sempat main bob-sled je la.



ni la gambar anak kakak aku yang first,maknanya anak buah aku yang first.
nama dia syed ashraf.sapa nak berkenalan kena tunggu 3 tahun lagi.
gambar kat bawah tu masa naik buaian.



oit abang2 aku dah kawin la...yang ni abang aku yang first,kawin bulan mei lepas,30 mei,
1999.sayangnya aku tak dapat hadir pasal ada kelas.abang aku yang no.2 pun dah kawin
februari ari tu,14 feb,1999.yang tu aku pergi tapi gambar lupa nak bawa balik jepun.

main menu
next page
1