Esquerra Unida i Alternativa

de Cabrera de Mar (El Maresme)

http://www.oocities.org/CapitolHill/Congress/1354/

                                                        Tel.: 656361446. E-mail: euiacabrera@oocities.com

 

29 de Novembre de 1999

 

Carta oberta a la Plataforma pro Escola Pública de Cabrera de Mar.

L'agrupació d'Esquerra Unida i Alternativa de Cabrera de Mar informada de les vostres reivindicacions i objectius a través de l'assemblea pública de presentació el dia 18 de novembre, us vol manifestar el recolzament i la satisfacció per la vostra constitució com entitat del poble que, des de la vostra total independència dels partits polítics, treballa un tema en el que la nostra organització coincideix de ple amb la vostra.

EUiA de Cabrera de Mar afegeix a les vostres reivindicacions, que l'Ajuntament del nostre poble col·labori econòmicament en les despeses de les escoles publiques i instituts de Vilassar de Mar en funció del nombre de nens de Cabrera de Mar matriculats en els mateixos, ja que en aquest moment s'estalvia despeses de escolarització pública al no existir aquesta oferta en el poble. De la col·laboració que fa l'Ajuntament de Vilassar de Mar a les escoles de la seva població, es beneficien també alumnes procedents de Cabrera de Mar.

Estem a la vostra disposició pel que sigui necessari i us recolzarem fins al final en totes les accions que realitzeu. No teniu ni tenim res a perdre i molt a guanyar tots.

Salut.

 

 

 

Carme Martí

Responsable Política d'EUiA de Cabrera de Mar

Amb còpia Sr. Carles Rocabert Alcalde de Cabrera de Mar i als grups polítics de Cabrera de Mar:

Amb còpia al diari El Punt del Maresme i al Butlletí de Notícies d'EUiA http://www.euia.org/comunicacio/butlleti/index.htm

Tornar a Actualitat Cabrera