[P][I][C][Z][ ][S][C][H][U][L][S][C][H][L][U][S][S]
jaja, wieder ist ein Schuljahr um... Dazu die Fotos von unserem Saufgelage vor dem FrontSideAir und vom Eddy (leider nicht allzu viele...)
| Ja, das ist die Carina und i... Des Foto isch jo voll scheisse gwordn... |
|
|
|
Die zwei Kathrins aus da 2SKF vereint... Des Foto entstand im Stadtcafè |
| Die Caro und die Sabs, dia sein unzertrennlich. Ja, dia sein ah' mit mir in die Klass gongen... |
|
|
|
Die Betty und die Karin... Des sein zwoa voll liabe... |
| Mah, und schu wieder die Betty... und die Caro |
|
|
|
Ja, da wollten i und die Caro zeigen, dass wir nur RedBull trinken... *haha* des glaubte oba keiner... |
| Des sein da Fritz, die Marina und da Manu. Und schu wieder beim Saufen... Die Jugend heute... *tztz* |
|
|
|
Ja, des isch die Sandy und i. Mir zwoa sein ah' zomm in die Klass gongen... |
| Ja, der Manu und der Floh... Dia zwoa hobm onfoch it ruhig stian kennen... Wor do oba it da Alk schuld... |
|
|
|
Und schu wieder die Betty. mah, die muass i jo gern hobn, wenn i di soooo oft fotografiert hon. *g* |
| ja, da wollt' da Björn lei mei Handynummer.... |
|
|
|
.... und da worn ma schu zomm.... Mah, i konn da gor it sogn, wia lieb i di hon... |
| Und schu wieder die Caro... An dem Tog hon i die Caro s'erste Mol richtig Gas gebn sehn... |
|
|
|
Ja, wieder mal die Caro, die Simone und i |
| da Dave und die Karin |
|
|
|
Ja, Dave, freu' mi total, wenn i im Herbst in dei Klasse kimm... Lei hoffentlich muass i zum Schlussschluss nit ah' sooo a geils Outfit onziachn... *gg* |
| Die Heidi und die Doris. Ja, sorry, dass i da Brille versehentlich mitgnommen hab. |
|
|
|
Ja, unsere Vorarlbergerinnen... Die Babsy und die Edith... |