[P][I][C][Z][ ][S][C][H][U][L][S][C][H][L][U][S][S][][3]
und wieder gehts weiter mit den Fotos. Des sind jetzt die restlichen Fotos vu Eddy...
![]() |
Heee Andrea wos schreischn?? |
| Mah, Bua hosch du an Rausch... Na, hon di volle fest gern... |
![]() |
![]() |
... Iatz lochsch schu mehr... |
| Des kimmt ause,... |
![]() |
![]() |
wenn ma in a poor Typen vu Tarrenz die Digi-Cam leiht.... |
| Dia zwoa, wolltn zersch a Foto auf dem Higl im Eddy mochn, des isch oba nit gongen... |
![]() |
![]() |
Ja, i und die Schumi... |
| Heee Süzze!!! DEs Foto isch ja wieder volle liab gwordn.. Hab di volle fest lieb... | ![]() |
|
|
Da Martin losst sich nia fotografiern, oba af des wor er nit gfosst.... |
| Des wor des krönende Abschluss vu dem Tog. Na, nett Betty... leider hon i des Foto nit glöscht... |
![]() |