|
Açık bir kapı
mıdır
İçeri mi giriyorum
Çıkıp mı gidiyorum
Nereden bu eski havaların ziyareti
Kulağıma hep aklı başında gelir adın
Aklın başında mıdır hep
Bana mıdır yoksa kastın(m)
Eskimeye bırakılmış bir resme bakar gibi
Şimdi nasıl da eksik arıyorum
ve canım yanıyor...
Bitmemiş miydin sen içimde
Niye bu gün
Niye benim kendime ihtiyacım varken
Niye ben üzerimde korku taşıyorken
kendimi sorguya çekiyorken
eksik arıyorken
Senin aklın niye başında
Yolculuğumuz buradan mı kanadı yoksa? |