Bir öyküden tutup çıkarıldım
Gerçeklerin ortasında bir yerlerde
Yitirilmiş her satır için
Kendime dönük sorgulamalar yapıyorum
Neden?
Yitik bir ülke miydi
Yoksa aslında hiç mi olmadı aşk?
Peki bende neden bunca "bugünsüz özlem"
Yalnızlık bir şarkı mı sadece
Kim sadece kendi içinde
Dünyevi olmayan hangi talebin yalnızlığı boğazına sarılıyor
Ben ne zaman aldım o bakışı
Nereden hatırlıyorum gözlerini
Ne zaman sevdim
Ne zaman öğrendim sevişmeyi