| Uzun uzun yollar
beklemede seni Ne suskunluk bir şey anlatır bana Ne de dünyevi bir hareket Yalnızlık ömürler yer, Asırlık çözümsüzlük... Sırası geldi sanırım Sadece beline dokundum Özür dilerim Senden habersiz konuk ettim seni Hatta seviştim Söylemesi zor şimdi Ne sığdırabilirim kelimelere Ne de hissettirebilirim sana Herkes aynı mı yaşar ayrılığı? Vakti geldi dense, bir yalnızlık öyküsü Örtülü ve telaşlı dillendirilir Kimse ölmez, bilirim Sen bile yabancı kalırsın bendeki Sen'e Her şey eskisi kadar kolay olsa Kolay olsa susmak, söylemek Dilimize ket vuran bu büyümüşlük Hep aşklarla olgunlaştı köşe başlarında Ve aşklarla sustu içimin asi dağlarındaki yankı; yalnızlık Yanlış yollarda kaçırılan kestirmeler Başkalarının nefesi gibi şimdi Karşı koymaya yeltenenin elinde hep Yanlış yolların doğruları eksik Gerçekleri -kendilerinin dışında- hep tanıdık Bir şarkılık söz, tek kelimelik gerçek gibi Günlerdir içimde yaşıyorum seni Gözlerini kapatmıyor gözlerim... |