Sessiz...
İ
nsan bir şehir gibi...

Herkeste üşüyor, seni sarıyorum içime
Mevsimlerle örtüyorum üzerini

En güzel yeşili, en temiz beyazı
En umutlu günü güneş diye
En sağanak yağmuru sonra...

        Üşüyor olsam da,
                       
sessizim...