Sessiz... İnsan bir şehir gibi...
Herkeste üşüyor, seni sarıyorum içime Mevsimlerle örtüyorum üzerini En güzel yeşili, en temiz beyazı En umutlu günü güneş diye En sağanak yağmuru sonra...
Üşüyor olsam da, sessizim...