|
Hep sohbetlerimizin ağrılı
öyküleriydi ayrılık Ayrılık sonrasında paylarına düşen yalnızlığını herkesin Toplayıp, bir tarih yazmıştık Farklı bir bakış olsun istemiştik insansı Büyük olayları bir kenara bırakıp Küçük kıvılcımların nasıl çağ yangınlarına dönüştüğünü konuşurduk Her satır arasına küçük aşk öyküleri yazardık Yazanlar unutmuş diye, vefa olsun diye... Biz böyle büyüyorduk, sevgimiz birikiyordu... Şimdi çağların yalnızlık toplamına Bir kalem yalnızlık da benden düştü. Yalnızlığın tarihinde sensizliği ifade eder tüm ayrılıkları Ben yazmak istiyorum şimdi.... |