Hep sohbetlerimizin ağrılı öyküleriydi ayrılık
Ayrılık sonrasında paylarına düşen yalnızlığını herkesin
Toplayıp, bir tarih yazmıştık
Farklı bir bakış olsun istemiştik insansı
Büyük olayları bir kenara bırakıp
Küçük kıvılcımların nasıl çağ yangınlarına dönüştüğünü konuşurduk
Her satır arasına küçük aşk öyküleri yazardık
Yazanlar unutmuş diye, vefa olsun diye...
Biz böyle büyüyorduk, sevgimiz birikiyordu...
Şimdi çağların yalnızlık toplamına
Bir kalem yalnızlık da benden düştü.
Yalnızlığın tarihinde sensizliği ifade eder tüm ayrılıkları
Ben yazmak istiyorum şimdi....