| Command & Conquer RenegadE |
| Oyun First Person Shot türü
delta force oyununa benziyor. Tabii ondan çok daha kaliteli.. Renegade daha önceden oynadığımız Command & Conquer Tiberiun Sun oyununun devamı niteliğinde.. Karakterlerin çoğu aynı. Tanklar, uçaklar, arabalar, askerler hepsi o oyuna benziyor. Ama bu sefer 1 tane özel komando var komandonun adı Havoc psikopat tipli bir adam olmasına rağmen iyilerin tarafında. Oyunun içinde Tiberiun Sun'da olan Power Plant , Lazerler , Obelisk gibi binaların içine girererek ana kontrol panellerini yok ederek yada binanın tam ortasına bir Ion Cannon koyarak yok ediyorsunuz. Ion Cannon koyduğunuzda oradan hemen uzaklaşsanız iyi olur. Yoksa Ion Cannon sizide yok edebilir. Ben oyunu oynadım beğendim. Ama Tiberiun Sun oyununun devamı olmasa yada onda olan kişileri barındırmasa bu kadar severmiyim bilmiyorum. Abim ve ben tam bir Tiberiun Sun manyağıydık. Abim GDI'lar ile Bende Nod'lar ile oyun bitirdim. Hepsinin filmleri de ezberimde var. Aslında oyundaki komandonun da GDI'ların ana uçağını kontrol eden Jack Mc Neil olmasını bekliyorduk. Ama Havoc diye bir adam çıktı. Neyse oyun içinde zorlu bölümlerde GDI Transport uçakları tank ve araba gibi araçları önünüze koyuyor. Sizde aracın yanına gittikten sonra E tuşuna basarak araçlara biniyorsunuz. Sonra araçla devam ediyorsunuz. Boş bulduğunuz bütün araçlara binmek serbest düşmanlarınızın Tanklarına ve arabalarına binebiliyorsunuz. Ben daha oyunun 4. bölümündeyim. Sakura adlı bir kadını öldürmem gerekiyor. Oyun 2 Cd'den oluşuyor. İlk Cd ile kurulumu yapıyorsunuz. Kurulumu yaptıktan sonra her çalıştırmada 1. Cd'yi takıyorsunuz oyun çalıştıktan sonra ekrana bir yazı çıkıyor siz o anda 1. Cd'yi çıkarıp 2. Cd'yi takıyorsunuz ve o pencere Okey diyorsunuz. Dedikten sonra oyun başlıyor. Şimdi bir Cd satıcıya gidip bu oyunu alabilirsiniz.. Raşit Akyol lonely_rasit@yahoo.com |