Command & Conquer RenegadE
 Oyun First Person Shot türü delta force oyununa benziyor. Tabii ondan çok daha kaliteli..
Renegade daha önceden oynadığımız Command & Conquer Tiberiun Sun oyununun devamı
niteliğinde.. Karakterlerin çoğu aynı. Tanklar, uçaklar, arabalar, askerler hepsi o oyuna benziyor.
Ama bu sefer 1 tane özel komando var komandonun adı Havoc psikopat tipli bir adam olmasına
rağmen iyilerin tarafında. Oyunun içinde Tiberiun Sun'da olan Power Plant , Lazerler  , Obelisk
gibi binaların içine girererek ana kontrol panellerini yok ederek yada binanın tam ortasına bir
Ion Cannon koyarak yok ediyorsunuz. Ion Cannon koyduğunuzda oradan hemen uzaklaşsanız iyi
olur. Yoksa Ion Cannon sizide yok edebilir. Ben oyunu oynadım beğendim. Ama Tiberiun Sun
oyununun devamı olmasa yada onda olan kişileri barındırmasa bu kadar severmiyim bilmiyorum.
Abim ve ben tam bir Tiberiun Sun manyağıydık. Abim GDI'lar ile Bende Nod'lar ile oyun bitirdim.
Hepsinin filmleri de ezberimde var. Aslında oyundaki komandonun da GDI'ların ana uçağını kontrol
eden Jack Mc Neil olmasını bekliyorduk. Ama Havoc diye bir adam çıktı. Neyse oyun içinde zorlu
bölümlerde GDI Transport uçakları tank ve araba gibi araçları önünüze koyuyor. Sizde aracın yanına
gittikten sonra E tuşuna basarak araçlara biniyorsunuz. Sonra araçla devam ediyorsunuz. Boş bulduğunuz
bütün araçlara binmek serbest düşmanlarınızın Tanklarına ve arabalarına binebiliyorsunuz. Ben daha oyunun
4. bölümündeyim. Sakura adlı  bir kadını öldürmem gerekiyor.  Oyun 2 Cd'den oluşuyor. İlk Cd ile kurulumu
yapıyorsunuz. Kurulumu yaptıktan sonra her çalıştırmada 1. Cd'yi takıyorsunuz oyun  çalıştıktan sonra ekrana
bir yazı çıkıyor siz o anda 1. Cd'yi çıkarıp 2. Cd'yi takıyorsunuz ve o pencere Okey diyorsunuz. Dedikten sonra
oyun başlıyor.  Şimdi bir Cd satıcıya gidip bu oyunu alabilirsiniz..

Raşit Akyol
lonely_rasit@yahoo.com