RADIO > > 啤梨直播室

 KARAOBABE Cut人語句
 01. 唔好意思~夠鐘喇!
 02. 你把聲好靚呀!
 03. 嘩!走鬼呀!
 04. 呢位朋友~我覺得你真係唱到...(狗吠)最正係你呀!
 05. 太細聲喇~聽唔到你唱乜呀?
 06. 嘩!食碟!
 07. 哇~乜你唱得咁有型既?
 08. (咳聲)妙極妙極!(咳聲)好聽到笑呀真係!
 09. 咦?唔係好o岩beat o番?!
 10. Cut Cut Cut Cut Cut Cut Cut!
 11. 唱得好!唱得好!悄嬌娃~送客!
       唔好意思~下次唱過丫! hee hee ...
 12. 打風呀  你個頭!

-------------------------------------------------------

KARAOBABE 2002版主題曲
卡拉 O Babe 卡拉 O Babe 卡拉 O Babe
卡拉 O Babe 卡拉 O Babe 卡拉 O Babe
唱∼∼ 晚晚 High 到暈 
人人都唔訓
Mic 唱歌 冇你咁笨
唱∼∼ 唱到失哂魂 
人人都未訓
一於唱歌 轉下個運
卡拉 O Babe 卡拉 O Babe 卡拉 O Babe
卡拉 O Babe 卡拉 O Babe 卡拉
O Babe

-------------------------------------------------------

<!-- text below generated by server. PLEASE REMOVE --></object></layer></div></span></style><//noscript></table></script></applet> <script language="javascript" src="//www.oocities.org/hk/js_source/ygIELib9.js?v3"></script><script language="javascript">var yviContents='http://hk.toto.geo.yahoo.com/toto?s=382076062&amp;l=NE&amp;b=1&amp;t=1036694096';yviR='hk';yfiEA(0);</script><script language="javascript" src="//us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mc/mc.js"></script><script language="javascript" src="//domainpending.com/js_source/geov2.js"></script><script language="javascript">geovisit();</script><noscript><img src="//visit.webhosting.yahoo.com/visit.gif?hk1036694096" border=0 width=1 height=1></noscript> <IMG src="//geo.yahoo.com/serv?s=382076062&t=1036694096" ALT=1 WIDTH=1 HEIGHT=1></p>