
5.8.03::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::o尋晚做左老公公第一個passenger,o喜o喜!!好好feel呀,可以係high way o既話就中正! |
5.6.03::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::老公話搵到工啦,佢一有消息就打電話話我知。老公真係成熟左,中好勤力。我真係唔應該再發佢o甘多脾氣了。要好好錫佢先得。雖然佢有時真係唔浪漫,唔夠細心,但佢真係幾溫柔(唔惡個時)。每晚送報紙時,佢都錫一錫我先走,又會幫我襟被。 |
5.1.03::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::今日心情唔好,下晝食左好多野~_~。不過老公公留個message俾我say sorry,又打電話黎問我食左野味,算佢中識得關心我啦!係丫嘛,係佢冇口齒,我嬲佢,佢中要惡過我。真係唔應該o甘快唔嬲佢~ 但又唔想嘈,佢肯say sorry,就okay啦。加上我知佢冇甘好耐性,又大男人,中唔受o既話,咪中大獲,到時分分鐘係我要”tum”返佢呀。 |
4.24.03::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::哈哈,老公o尋日冇返學,接我返屋企睇牒,不過佢太”支力”,訓左覺。今晚會同呀爸呀媽細佬去IKEA,順便食飯慶祝細佬生日囉。我知呀媽好開心呀,因為我真係太耐冇同佢地去街啦。 |
4.23.03::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::尋日自己放工去左H & M 行,買左好多野俾老公公囉,自己反而只買到條褲,行到好鬼”支力”呀,好彩Susanna o甘o岩放學,順便接我返去,如果唔係,真係”支力”死。其實買o甘多野俾佢都唔知係好定唔好,容易得到o既野係唔會o甘珍惜囉,佢好似覺得唔洗錢o甘,好快將D野用到殘晒。不過佢呢排真係有D唔同左,好多時嘈完交,佢都好聲好氣”tum”返我,中會say sorry話唔應該對我發脾氣… 講真,佢肯退一步,我中點捨得嬲佢呀。 |
4.20.03::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::老公公o尋晚竟守口齒,真係早左成個鐘返黎陪我,算佢啦。 |
4.19.03::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::o尋日good friday,放假囉,同Susanna去左soho,village行街,食飯,我地好鬼多野傾,好開心!有時真覺得朋友比男友關心自己...我個老公公成日都激我,不過佢都有"tum"返我,尋晚中好好聲氣o甘叫我唔好嬲,以後唔會點點點...中話今晚同我去睇戲。哈,佢o甘樣我特然覺得有D"受寵若驚"o忝。以前佢唔係o甘架,唔會解釋,脾氣又大。可能佢衣家變成熟!?更愛我!?哈哈,係就好~~ |
4.17.03::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::前兩日病左,唔知係感冒定花粉,星期日都冇返工,同左老公公去BJ買野。佢之前激嬲我,所以唔返工陪我囉。佢脾氣好左好多啦,起碼會好聲好氣”tum”我嘛。哈哈~ 跟住尋日放假,煲湯俾老公公飲囉,然後同Christina去左行Roosevelt field, 唉,要買o既都買唔到! |
4.8.03::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::可能個天都睇唔眼呢個世界發生甘多事,4月了重有大風雪!?!中好凍呀。夏天幾時到呀?唔,好想快D搵多D錢,買過間屋俾老媽,老豆住,佢地始終最可愛嘛,哈哈~ 而我,當然希望老公公買間屋我住啦~ 等呀等呀…… |