第三章
![]()
"天偉, 你今日去唔去睇社際足球比賽..." "又係足球?" "今日紅社對綠社呀!
會好刺激架
~ 兩隊旗鼓相當, 仲..." "仲有你要留堂嘛! 你想我幫你霸位?""知我者, 莫若天偉也~ 四點半見~"
走到球場
, 已經人山人海, 好不容易才找到兩個空位. 坐下來, 放下書包,向後一望
- 竟然是吳秀怡! "HI~ 郭天偉~ 咁橋呀?" "叫我天偉味得囉~""好呀~ 一個人黎睇波咁悶呀?" "我幫我個FRIEND阿佑霸位咋~ 你呢?"
"詩詩想睇嘛, 但係佢要留堂!" "詩詩...CYC呀~ 哈~ 阿佑都係留緊堂, 真係橋~"
"你望上黎同我講野咁辛苦, 介唔介意我坐落黎呀?" "但係...好啦~
阿佑又未黎
, 自己一個咁悶...一齊坐啦~"![]()
"天偉, 你讀咩班架?" "3A, 你呢?" "3D呀~ 唉, 你就好啦, 讀3A~ 聽人講你地成班
都好團結, 好玩得埋, 又去BBQ又搞CAMP~" "你地無咩?" "無呀,
我地成班分開一堆堆架
~" "哦, 其實你都唔駛羨慕啦~ 下年升FORM 4,咁咪同第二
D人一班囉~" "咁又係~ 係呢, 點解你咁鐘意笑既?詩詩同我都覺得你好鐘意笑架
~" "笑又要做人, 唔笑又要做人, 點解唔俾自己開心D喎?""懶有道理咁! 喂, 你咩星座架?" "天秤座" "天秤座既男仔, 好少見喎~"
"係咩...我覺得你都唔似女仔既~" "點可以咁話人架!" "女仔應該好斯文架喎,
你
..." "哼, 衰人!" "哈哈!" 跟她談了很久, 發覺和她談話真是很開心. 真的~很久都沒試過這麼開心了
! 雖然人人稱她"級花", 但她完全沒有那些美人的架子
! 她真是很特別, 很特別......