第七章
![]()
說著說著
, 我們看見了方健德, 他也是prefect. 他走過來,我倆都感覺到有一陣
"殺氣", 他笑著對我們說:" 你地守同一層呀?咁咪好多野傾?" "下...都唔係呀...~ "
"你守三樓呀?" "係呀, 我...唔阻你地喇" 看著他的背影,
只感覺到有一點不祥的徵兆
......![]()
"唉, 終於都走得喇! 家長日真係悶!" "番~屋~企~喇~" 正當我們在路上談得
開開心心的時候, 突然有兩三個人拿著一個麻包袋, 從旁邊的草叢跳出來,
他們把我套入那袋裡
, 然後不斷打我, 我無力反抗, 只聽到吳秀怡喊了幾聲
"救命" 後, 就被人掩住嘴, 不能說話. 我實在感到大分痛楚,差點兒要昏過去了
. "我地德哥條女都夠膽搶? 未死過!" 最後狠狠的踢了我一腳
. 吳秀怡解開那麻包袋, 一邊哭一邊對我說: "天偉,你有無事呀
!?" 方健德, 你為何要這樣對我......