第十一章

"阿佑, 我得左喇!!" "得左咩呀? 咁興奮既?" "成功取得美人歸!" "講咩呀... ,

我知喇~ 你同吳秀怡......" "係呀, 不過你唔好講俾人聽喎!" "其實我尋晚

已經知啦!" "尋晚? 何解?" "袁慧詩講我聽!" "! 咁快成日煲電話粥喇!?"

"其實我地拍左拖好耐喇! 無講你知之嘛!" "咩話!? 你個死仔......"

我作狀地打他, 他也作狀地迴避, 這時, 我們的兩個"妻子"經過.

我跑到袁慧詩面前, 大聲說: "阿嫂, 你好!" "怡怡大個我, 即係你係

我姐夫啦! 你要對佢好D, 如果唔係我殺左你呀!" "得喇, 你都唔好蝦阿佑呀!"

家佑和秀怡都忍不住說:"講完未呀, 好肚餓呀!" "阿怡, 我地一齊去食飯,

好唔好?" ", 聽晒你話!" , 這句話甜極了!

"飲杯!" 雖然沒有酒, 但用汽水也能代替吧! "為我地四個之間既超友誼

關係而歡呼!! Yeah!!!" "天偉, 你傻左咩!" 全間餐廳的人都盯著我們,

但我實在無法控制自己 - 我太蕞鳥臚F! "怡怡, 我同阿佑無顧無慮

就話飲得杯落, 但係你地唔好唔記得有方健德既存在喎!"

"係呀, 天偉, 光天化日佢都可以捉住你打, 我真係唔知佢會再做D ."

"其實我同天偉諗過架喇, 我決定自己同佢講左先, 睇下佢有咩反應,

佢唔會打女仔掛!?" "邊個敢打你, 我要佢賠命! , 講笑咋, 我邊敢呀...

總之, 我一定會保護阿怡既!" 其實經過上一次被人打後, 我覺得自己

很沒有用, 我不能保護阿怡, 還要被人打...... 但現在不同了!

我已經是吳秀怡的男朋友, 我一定要盡力保護她!