第十一章
![]()
"阿佑, 我得左喇!!" "得左咩呀? 咁興奮既?" "成功取得美人歸!" "講咩呀... 哦,
我知喇
~ 你同吳秀怡......" "係呀, 不過你唔好講俾人聽喎!" "其實我尋晚已經知啦
!" "尋晚? 何解?" "袁慧詩講我聽!" "嘩! 咁快成日煲電話粥喇!?""其實我地拍左拖好耐喇! 無講你知之嘛!" "咩話!? 你個死仔......"
我作狀地打他
, 他也作狀地迴避, 這時, 我們的兩個"妻子"經過.我跑到袁慧詩面前
, 大聲說: "阿嫂, 你好!" "怡怡大個我, 即係你係我姐夫啦
! 你要對佢好D, 如果唔係我殺左你呀!" "得喇, 你都唔好蝦阿佑呀!"家佑和秀怡都忍不住說
:"講完未呀, 好肚餓呀!" "阿怡, 我地一齊去食飯,好唔好
?" "好, 聽晒你話!" 哈, 這句話甜極了!![]()
"飲杯!" 雖然沒有酒, 但用汽水也能代替吧! "為我地四個之間既超友誼
關係而歡呼!! Yeah!!!" "天偉, 你傻左咩!" 全間餐廳的人都盯著我們,
但我實在無法控制自己
- 我太蕞鳥臚F! "怡怡, 我同阿佑無顧無慮就話飲得杯落
, 但係你地唔好唔記得有方健德既存在喎!""係呀, 天偉, 光天化日佢都可以捉住你打, 我真係唔知佢會再做D 咩."
"其實我同天偉諗過架喇, 我決定自己同佢講左先, 睇下佢有咩反應,
佢唔會打女仔掛
!?" "邊個敢打你, 我要佢賠命! 哈, 講笑咋, 我邊敢呀...總之
, 我一定會保護阿怡既!" 其實經過上一次被人打後, 我覺得自己很沒有用
, 我不能保護阿怡, 還要被人打...... 但現在不同了!我已經是吳秀怡的男朋友
, 我一定要盡力保護她!