社足可人兒第十五章

"天偉, 對唔住呀... 我唔知你未同阿芳講架..." "傻啦, 點可以怪你呢!?"

吳秀怡一回家就打電話給我, 可見她真的很緊張我, 還很緊張我的朋友,

這就叫做"愛屋及烏"? "咁你諗住點呀?" "有咩點喎, 佢一開始嬲既時候

好燥架, 而家去搵佢咪愈整愈衰..." "天偉, 你覺得我地應唔應該公開呀?"

"我真係無所謂架喎!" "我覺得我地既野已經愈黎愈多人知喇, 雖然

知個D都係好好既朋友, 但係我真係好驚呀..." "言下之意即係唔想公開啦!

無問題, 我搵膠紙封住佢地把口, OK?" "正經D啦你! , 拍拖真係麻煩!"

"而家先後悔已經太遲喇...你飛唔出我既魔掌架喇...哈哈~" 說是這樣,

但我始終有點兒擔心. 我知道有很多男同學都喜歡吳秀怡的,

有時看見她和男同學玩得投契, 心裡總是不是味兒. 但我深知道

每個人都有他交友的自由, 所以我一直都沒有對她說出心聲......