社足可人兒第十五章
![]()
"天偉, 對唔住呀... 我唔知你未同阿芳講架..." "傻啦, 點可以怪你呢!?"
吳秀怡一回家就打電話給我
, 可見她真的很緊張我, 還很緊張我的朋友,這就叫做
"愛屋及烏"嗎? "咁你諗住點呀?" "有咩點喎, 佢一開始嬲既時候好燥架
, 而家去搵佢咪愈整愈衰..." "天偉, 你覺得我地應唔應該公開呀?""我真係無所謂架喎!" "我覺得我地既野已經愈黎愈多人知喇, 雖然
知個D都係好好既朋友, 但係我真係好驚呀..." "言下之意即係唔想公開啦!
無問題
, 我搵膠紙封住佢地把口, OK?" "正經D啦你! 唉, 拍拖真係麻煩!""而家先後悔已經太遲喇...你飛唔出我既魔掌架喇...哈哈~" 說是這樣,
但我始終有點兒擔心
. 我知道有很多男同學都喜歡吳秀怡的,有時看見她和男同學玩得投契
, 心裡總是不是味兒. 但我深知道每個人都有他交友的自由
, 所以我一直都沒有對她說出心聲......