社足可人兒第十七章
![]()
"我聽日生日喎, 有咩表示先?" "聽日你咪知囉~ 不過我聽日要開會喎,
不如你係圖書館等我陪你一齊放學再送俾你
, 好唔好?" "好啦!""不過你聽日lunch要帶你收到D禮物番屋企先喎! 如果唔係你會無手
拎我個D架喇~" "有好多架咩?" "唔講喇唔講喇! 聽日你咪知囉!
阿德有無話送野俾你呀
?" "無呀, 呢排好少同佢講野! 做咩呀, 你呷唶咩?""傻啦, 我會係D咁白痴既人咩?" 我不是呷唶, 只是害怕...... "咁詩詩呢?"
"都無呀, 唉... 唔通今年無人送禮物俾我?" "個個唔送俾你都好, 都仲有我嘛~"
"哈! 咁又係~ 天偉, 我好鐘意你呀! " "我都係呀!"
![]()
由於學校是不准許我們帶與學習無關的物品回校
, 碰巧今天早上我要當值,於是我便提前十分鐘回校
, 利用prefect的特權走到三樓, 把禮物都放進我的私人儲密櫃裡
. 哈, 這樣就神不知鬼不覺地把禮物偷運到學校了!