社足可人兒第二十一章

離開圖書館, 我們走到三樓我的儲密櫃裡取禮物. ", 成個櫃都塞滿晒?

全部都係我架?!" "當然啦, 今日淨係你生日之嘛~ 駛唔駛我幫你拎D?"

"梗係要啦, 咁多咁重!" , 突然間我想起這情景就像兩夫婦去買菜,

不知我們有沒有可能...... "行喇, 記住鎖番個櫃呀!" 在走到地下的期間,

看見不少我和她的朋友, 他們每個人都帶著曖昧的笑容, 不懷好意.

走出學校, 吳秀怡突然說: "! 件校褸漏左係圖書館唔記得拎添!"

"我陪你上番去啦!" "唔駛啦, 我自己上! 你幫我拎住D,

係度等我好唔好?" "好呀, D!" 就這樣, 我就站在那兒等她.

很多人看見我抽著一袋二袋, 一定又在想什麼了......

但這時候竟然讓我看見方健德. "等人呀?" "係呀..." "等佢呀?"

他一面說一面看著我手中的禮物. "D就係禮物拿, D心思!"

吳秀怡在這時候也回來了, 看見他, 面色也突然一沉.

", 阿德, 咁夜都未走?" "等你嘛... 講笑咋! 行先, 唔阻你地!"

 

", 今晚好多功課做呀!" "有心做實做晒既!" 這是我第一次送她回家.

路途上我們都是說說別人的是非, 誰又喜歡誰那些話題,

大概這些就是我們的"共同話題"! 她的家不算十分遠,

很快便到她家樓下了! "我上去喇! 有無野同我講呀?" "生日快樂!"

"仲有呢?" "係都要我講? I Love You!" ", 算你啦! 番屋企小心D!

一陣我打俾你啦!" "好啦, 拜拜!" 回頭一看, 她的妹妹竟然在後面看著我們!

我扮作若無其事便走了!