社足可人兒第二十一章
![]()
離開圖書館
, 我們走到三樓我的儲密櫃裡取禮物. "嘩, 成個櫃都塞滿晒?全部都係我架
?!" "當然啦, 今日淨係你生日之嘛~ 駛唔駛我幫你拎D呀?""梗係要啦, 咁多咁重!" 哈, 突然間我想起這情景就像兩夫婦去買菜,
不知我們有沒有可能
...... "行喇, 記住鎖番個櫃呀!" 在走到地下的期間,看見不少我和她的朋友
, 他們每個人都帶著曖昧的笑容, 不懷好意.走出學校
, 吳秀怡突然說: "弊! 件校褸漏左係圖書館唔記得拎添!""我陪你上番去啦!" "唔駛啦, 我自己上! 你幫我拎住D野,
係度等我好唔好
?" "好呀, 快D喎!" 就這樣, 我就站在那兒等她.很多人看見我抽著一袋二袋
, 一定又在想什麼了......但這時候竟然讓我看見方健德
. "等人呀?" "係呀..." "等佢呀?"他一面說一面看著我手中的禮物
. "呢D就係禮物拿, 無D心思!"吳秀怡在這時候也回來了
, 看見他, 面色也突然一沉."咦, 阿德, 咁夜都未走?" "等你嘛... 講笑咋! 行先, 唔阻你地!"
![]()
"唉, 今晚好多功課做呀!" "有心做實做晒既!" 這是我第一次送她回家.
路途上我們都是說說別人的是非
, 誰又喜歡誰那些話題,大概這些就是我們的
"共同話題"吧! 她的家不算十分遠,很快便到她家樓下了
! "我上去喇! 有無野同我講呀?" "生日快樂!""仲有呢?" "係都要我講? I Love You!" "哈, 算你啦! 番屋企小心D呀!
一陣我打俾你啦
!" "好啦, 拜拜!" 回頭一看, 她的妹妹竟然在後面看著我們!我扮作若無其事便走了
!