社足可人兒第二十四章
![]()
下星期是我班班主任
Miss Chan的last day, 她十分寵愛我, 說真的, 真是有點兒不捨得
... 亦因為這緣故班會委托我買一份有心思的禮物送給Miss Chan.但我又怎會知道她喜歡什麼呢
? 毫無頭緒下我向同是女人的吳秀怡請教."喂, 阿怡, 你星期六得唔得閒呀? 陪我出去揀禮物俾Miss Chan丫!" "Second
Test黎緊喇, 我要溫書呀!" "咁算啦, 你知唔知佢鐘意D咩呀?" "唔知."
"阿怡, 點解你呢排對我好似咁冷淡咁既?" "唔係呀!" "咁你溫書啦! 唔阻你喇!"
真的
, 她對我已沒有像以前般熱情了, 有時候在走廊上她看見我也不會跟我打招呼
, 莫非我們的感情已亮起紅燈? "阿佑, 你係班長, 你有責任陪我出去揀禮物架
!" "好呀, 還掂我都要出去買D野, 幾時丫?" "呢個星期六,11點世昌!" "好呀!"
![]()
比原定時間早到了
10分鐘, 唯有等一下啦! 買了罐綠茶, 哈, 在炎炎夏天裡喝綠茶真清涼
! 此時, 我看見袁慧詩也在等人. "咦, 詩詩, 你出去呀? 同邊個呀?唔會係男仔掛
! 小心我爆響口俾阿佑聽喎......" "痴線! 怡怡無同你講咩? 我地出又一城睇戲丫嘛
, 前幾日先決定既! 我知你約左阿佑, 但怡怡無話你聽咩?""佢...我..." 我相信我是比袁慧詩早約她的, 她這邊箱對我說要溫書, 那邊箱
約了袁慧詩去看電影...... 這是什麼的一回事? 吳秀怡這時候也到了,
她看見我
, 呆了一下. "阿怡, 同佢去睇戲呀?" "...係呀...." "唔駛溫書咩?""我... 詩詩, 行喇, 如果唔係就睇唔到12:00場架喇!" 我望著她的身影離我而去,
覺得很無奈
, 很失敗...... 阿佑此時亦到了. "阿佑, 你知唔知詩詩去左邊呀?""同吳秀怡去睇戲囉! 你唔知咩?" 原來四人之中只有我一個被蒙在鼓裡......
"點呀, 去邊度買架你諗住?" "去邊度都得, 唔好去又一城就得喇......"