社足可人兒第二十七章

第二天早上, 我知道她今天要on duty, 為了讓她感動, 我早上六時半起床,

七時正出門口, 到她樓下跟她一起上學. 那天早上十分寒冷, 但為了她,

沒有辦法啦! 路途上看見好幾個同校的學生, 當中也不乏情侶, 他們手拖手,

一副幸福的模樣, 這樣無論多寒冷的天氣他們也會覺得溫暖了! 我沿途在想,

一會兒看見她, 我應該說些什麼呢? 做些什麼呢? 如果她問我為什麼要去接她,

我又應該怎樣答呢? "乜咁早呀? 你今日好似唔駛on duty架喎!" 原來又是方健德.

"唔駛審, 一定係想同阿怡一齊番學啦!" "係咁又點呀? 我係佢男朋友, 同佢

一齊番學好出奇咩?" "唔出奇, 唔出奇..." 我不是有心駁他的, 但他對我的態度

真是愈想愈差... 終於都走到吳秀怡家樓下了! 等了一會兒, 她看見我,

樣子十分驚喜. ", 點解你會黎既?" "一齊番學嘛!" "傻架咩你, 咁早!?" "掛住你,

想快D見你嘛!" "係唔係先?咁仲唔快D?" 似乎她已經忘記昨天的事了!

路途上我們有說有笑, 十分開心. 但事情會有這麼順利嗎?