社足可人兒第二十七章
![]()
第二天早上
, 我知道她今天要on duty, 為了讓她感動, 我早上六時半起床,七時正出門口
, 到她樓下跟她一起上學. 那天早上十分寒冷, 但為了她,沒有辦法啦
! 路途上看見好幾個同校的學生, 當中也不乏情侶, 他們手拖手,一副幸福的模樣
, 這樣無論多寒冷的天氣他們也會覺得溫暖了! 我沿途在想,一會兒看見她
, 我應該說些什麼呢? 做些什麼呢? 如果她問我為什麼要去接她,我又應該怎樣答呢
? "乜咁早呀? 你今日好似唔駛on duty架喎!" 原來又是方健德."唔駛審, 一定係想同阿怡一齊番學啦!" "係咁又點呀? 我係佢男朋友, 同佢
一齊番學好出奇咩?" "唔出奇, 唔出奇..." 我不是有心駁他的, 但他對我的態度
真是愈想愈差... 終於都走到吳秀怡家樓下了! 等了一會兒, 她看見我,
樣子十分驚喜
. "咦, 點解你會黎既?" "一齊番學嘛!" "傻架咩你, 咁早!?" "掛住你,想快
D見你嘛!" "係唔係先?咁仲唔快D行?" 似乎她已經忘記昨天的事了!路途上我們有說有笑
, 十分開心. 但事情會有這麼順利嗎?