社足可人兒第三十章

整晚都睡不著.... 本來大考將近. 壓力已經十分大, 現在我和吳秀怡的關係

也變得愈來愈差.... 我發覺我在每一段感情開始的時候, 都抱著很大的期望,

但每一次都是分手收場, 其實這是否我的問題? 我知道我是一個重友輕色的人,

常常忽略自己的女朋友, 吳秀怡是否因為這個原因而漸漸疏遠我呢? 第二天,

我在學校走廊看見她. ", 你知唔知我尋日贏左呀?" "梗係知啦, 尋日詩詩

都有去睇你比賽, 佢話你當眾俾人讚喎! 威晒啦!" ", 我一路比賽一路都有

諗住你架!" "係咩? On duty, 唔講喇!"

似乎一切都很正常. 一個星期很快便過去了, 明天是大考的第一天, 考的是

所有科目最難, 內容最多的中史科, 但卻沒有改變我臨急抱佛腳的習慣 - 一張

筆記也沒有背過. 今天是端午節, 不用上學, 一定可以讀完的! 整個星期也沒有

跟吳秀怡聯絡, 我不想妨礙她溫書. 但我實在很久也沒有聽過她的聲音,

於是我一起床便打電話給她. ", 溫成點呀?" "一般啦!" "中史真係多野記

多野背!" "係啦!" "你食緊野?" "係呀!" "咁我一陣先再打黎啦!" "唔駛喇,

我要溫書, 你咁得閒咪上下網囉!" "都好, checkemail先溫都未遲! 好啦,

你溫書啦, 加油呀!" ", 拜拜!" 反正都有一個星期沒有上網了,

email box不要爆滿好!

連線後, icq一如以往般自動開啟, 有十多個message, 也不乏吳秀怡send給我的!

我習慣最後才看她的message, 因為多數都是甜蜜的! 輪到她了! ", D野都係

時候講... 對唔住呀, 我地唔好再晒時間係呢段感情上面啦! 同你一齊唔開心既

比開心既多... 或者都係我既錯, 將愛情同友情混為一談, 就當我地無開始過啦

...... 我本來唔想影響你考試心情, 想考完先講, 最後都係忍唔住... 而家舒服左

好多! 你唔駛再打俾我喇, 有咩係icq講會無咁shy.... 希望你可以原諒我......"

在我手中的那杯水從我手中滑下來, 把所有筆記都弄濕, 旁邊的窗子因太大

風而打開了, 一陣陣的風吹到我的臉上, 但仍未能風乾我臉上的眼淚......

呆坐了整個早上, 不發一言, 一直在哭......