社足可人兒第三十章
![]()
整晚都睡不著
.... 本來大考將近. 壓力已經十分大, 現在我和吳秀怡的關係也變得愈來愈差
.... 我發覺我在每一段感情開始的時候, 都抱著很大的期望,但每一次都是分手收場
, 其實這是否我的問題? 我知道我是一個重友輕色的人,常常忽略自己的女朋友
, 吳秀怡是否因為這個原因而漸漸疏遠我呢? 第二天,我在學校走廊看見她
. "喂, 你知唔知我尋日贏左呀?" "梗係知啦, 尋日詩詩都有去睇你比賽
, 佢話你當眾俾人讚喎! 威晒啦!" "哈, 我一路比賽一路都有諗住你架
!" "係咩? On duty喇, 唔講喇!"![]()
似乎一切都很正常
. 一個星期很快便過去了, 明天是大考的第一天, 考的是所有科目最難
, 內容最多的中史科, 但卻沒有改變我臨急抱佛腳的習慣 - 一張筆記也沒有背過
. 今天是端午節, 不用上學, 一定可以讀完的! 整個星期也沒有跟吳秀怡聯絡
, 我不想妨礙她溫書. 但我實在很久也沒有聽過她的聲音,於是我一起床便打電話給她
. "喂, 溫成點呀?" "一般啦!" "中史真係多野記多野背
!" "係啦!" "你食緊野?" "係呀!" "咁我一陣先再打黎啦!" "唔駛喇,我要溫書
, 你咁得閒咪上下網囉!" "都好, check完email先溫都未遲! 好啦,你溫書啦
, 加油呀!" "哦, 拜拜!" 反正都有一個星期沒有上網了,email box不要爆滿好!
![]()
連線後
, icq一如以往般自動開啟, 有十多個message, 也不乏吳秀怡send給我的!我習慣最後才看她的
message, 因為多數都是甜蜜的! 輪到她了! "唉, 有D野都係時候講
... 對唔住呀, 我地唔好再晒時間係呢段感情上面啦! 同你一齊唔開心既比開心既多
... 或者都係我既錯, 將愛情同友情混為一談, 就當我地無開始過啦...... 我本來唔想影響你考試心情, 想考完先講, 最後都係忍唔住... 而家舒服左
好多! 你唔駛再打俾我喇, 有咩係icq講會無咁shy.... 希望你可以原諒我......"
在我手中的那杯水從我手中滑下來
, 把所有筆記都弄濕, 旁邊的窗子因太大風而打開了
, 一陣陣的風吹到我的臉上, 但仍未能風乾我臉上的眼淚...... 我呆坐了整個早上
, 不發一言, 一直在哭......