社足可人兒第三十二章

疲累的身驅拖著頹廢的心情回家.... 我家住在二十七樓, 是全座樓最高的一層,

對面是一個很大的高爾夫球場. 每逢日落的時候, 由於我家門口是向西的, 所以

每天都可以看著那橙色的太陽慢慢落下.我曾經想帶吳秀怡來這裡看日落的,

可惜最後也沒有試過, 而且...... 分手了, 以後都沒有機會了. 走到家門前, 向下面

那綠油油的高爾夫草地看了一眼, 很大, 很美. "如果死係塊草地上面都唔差丫,

有咁多草陪我. 跳落去既話, 係就係死得難睇D, 不過D血咪當淋草囉...... 既然

同唔到最鐘意既人一齊... ... 做下善事都好既......" 於是我走進屋裡,

從衣櫃裡選了一件我最喜愛的衣服, 一條長褲, 再配上最愛的鞋子, "... 都要

死得靚D......" 然後在抽屜裡拿出吳秀怡的一張相, 她真的很美, , 我真的不

配她, 她提出分手也是應該的, 我不應該怪她. 我帶著那張相走出門口, 那欄杆不算

很高, 於是我很容易便坐在上面了. 我不敢向下看, 因為我知道這一定會令我

不敢跳下去的. 於是我向上看, 我看到很多回憶, 是我和她在一起的回憶,

有開心的, 有不開心的. 但這一切已經不再屬於我了.... 我和她...沒有了...

雙腳準備用力, 身體向前傾下之際...... 屋裡的電話, 響起了. "唔通係吳秀怡

想同我復合??" 於是我衝入屋, 拿起聽筒. ", 天偉, 係我阿芳同家佑呀!

我地用緊三線打俾你!" "係呀..." "天偉, 你係唔係同阿怡分左手呀?"

我強忍著淚水, 扮作若無其事. "係呀, 你又知既?" "天偉, 唔好忍住啦, 我知你

好想喊出黎架! 你喊啦, 會舒服好多架!" "傻啦, 我點會為左呢D小事而喊呢?"

"天偉, 唔好咁啦, 以你既性格你咁都唔喊就唔叫郭天偉啦!" "傻啦, ... ......"

淚水像缺堤般湧出來, 足足維持了半小時. , 我還有很多朋友關心我的!

多謝你, 張美芳! 多謝你, 陳家佑!