社足可人兒第三十二章
![]()
疲累的身驅拖著頹廢的心情回家
.... 我家住在二十七樓, 是全座樓最高的一層,對面是一個很大的高爾夫球場
. 每逢日落的時候, 由於我家門口是向西的, 所以每天都可以看著那橙色的太陽慢慢落下
.我曾經想帶吳秀怡來這裡看日落的,可惜最後也沒有試過
, 而且...... 分手了, 以後都沒有機會了. 走到家門前, 向下面那綠油油的高爾夫草地看了一眼
, 很大, 很美. "如果死係塊草地上面都唔差丫,有咁多草陪我
. 跳落去既話, 係就係死得難睇D, 不過D血咪當淋草囉...... 既然同唔到最鐘意既人一齊
... 做... 做下善事都好既......" 於是我走進屋裡,從衣櫃裡選了一件我最喜愛的衣服, 一條長褲, 再配上最愛的鞋子, "死... 都要
死得靚D丫......" 然後在抽屜裡拿出吳秀怡的一張相, 她真的很美, 對, 我真的不
配她, 她提出分手也是應該的, 我不應該怪她. 我帶著那張相走出門口, 那欄杆不算
很高, 於是我很容易便坐在上面了. 我不敢向下看, 因為我知道這一定會令我
不敢跳下去的. 於是我向上看, 我看到很多回憶, 是我和她在一起的回憶,
有開心的
, 有不開心的. 但這一切已經不再屬於我了.... 我和她...沒有了...雙腳準備用力
, 身體向前傾下之際...... 屋裡的電話, 響起了. "唔通係吳秀怡想同我復合
??" 於是我衝入屋, 拿起聽筒. "喂, 天偉, 係我阿芳同家佑呀!我地用緊三線打俾你
!" "係呀..." "天偉, 你係唔係同阿怡分左手呀?"我強忍著淚水
, 扮作若無其事. "係呀, 你又知既?" "天偉, 唔好忍住啦, 我知你好想喊出黎架
! 你喊啦, 會舒服好多架!" "傻啦, 我點會為左呢D小事而喊呢?""天偉, 唔好咁啦, 以你既性格你咁都唔喊就唔叫郭天偉啦!" "傻啦, 我... 我......"
淚水像缺堤般湧出來
, 足足維持了半小時. 對, 我還有很多朋友關心我的!多謝你
, 張美芳! 多謝你, 陳家佑!