笑得好正呀!!!

碧咸~~雖敗猶榮~~四年後再黎過!!

so "消"酒!!

四年後世界杯...要係你地得到!!

哈哈..點睇都咁靚仔~

唔好咁啦~~我都好唔開心!

個老豆靚仔,,個仔都咁正架..

好老豆款!!

heheh!

     
部 分 。 Rights Reserved

你好靚仔呀!!!!!!!!!!!!!!