笑得好正呀!!!
碧咸~~雖敗猶榮~~四年後再黎過!!
so "消"酒!!
四年後世界杯...要係你地得到!!
哈哈..點睇都咁靚仔~
唔好咁啦~~我都好唔開心!
個老豆靚仔,,個仔都咁正架..
好老豆款!!
heheh!
你好靚仔呀!!!!!!!!!!!!!!