我的愛人∼∼我好鐘意佢地呀!!

哈哈..我鐘意邊個.....我鐘意佢囉..哈哈..好鐘意果隻呀!!佢係邊個.....佢係我條仔~哈哈...9

我都好鐘意佢地既:

馮德倫stephen...,哈哈..我係咁多個男藝員入面最 鐘意係佢...佢真係好鬼靚仔呀衰人呀!!心中最愛呀!!

beckham碧咸哥 啊!!好靚仔呀!!!咁靚仔唔好踢波ma...咁難先見到你!!!

陳冠希edison ..我覺得佢幾靚仔幾得意囉~~哈哈..好多表情仔囉..呵呵~

曉東daniel..靚仔~~哈哈..真係唔錯囉...但唔及stephen靚仔囉..

周英杰bernard..哈哈..新人中你都算係靚仔咯~~望落去好順眼~好正~

瀧澤秀明...睇魔女之條件發掘佢架...哈哈...有野好似stephen先鐘意佢架..

wilfred哈..睇青春@y2k見到佢...嘩~正呀!!我鐘意佢隻眼呀!!

gary有冇睇ymc先..參加vj呀...好好好好靚仔既一個..眼大...靚..我因為佢開始鐘意眼靚既人呀!!

 

哈哈..唉也..好似好花心咁tim..不過你放心..我對你我一條心架..哈哈..