第二站:官也街
聞名的酥皮燕窩蛋撻,出爐次數頻密! (新好利咖啡餅店, 好多名人都品賞過)
不論旅遊或當地人地必到的景點 --「大利來」,無食過馳名既"柴燒豬扒包",就等於無黎過!
*要謹記只出爐每天只限出爐一至兩次,時間由下午 3:00 至 4:30, 錯過左呢段時間,就只好試試
其他美食,如咖哩魚蛋及豬扒麵食 (但味道當然就無豬扒包咁好食!)
你睇下我地食得鬼咁滋味,就知值幾分啦! (不過D魚蛋都寅係幾辣,唔食得辣既朋友就唔好試啦!)
不過夏天去澳門,就真係好鬼熱,你睇下我個樣,你就知道! 豬扒包食相逐格睇
被格格偷拍到我照鏡偷靚添 我地買左勁多手信番香港ka......
Next Page