PS:::雖然我冇lock右鍵...不過>>>咪撻野呀!!!!!

.哩到d wallpapers只係俾你地做桌面0既background架咋.

俾我知你撻野,實打屎你呀~!小心d唷...卡卡卡......

 

Twins-----1024*768-----

NEW>>>      

   

Andy Hui-----1024*768-----

<<<我淨係整左一張Andy 0既wallpaper咋...=.=|||希望你地唔mind啦~

<<哩到d wallpapers雖然唔係好靚...不過,我都整得好辛苦架~!!!>>

∼*切記切記>>>>>咪撻野呀!!!記住啦!!!!!!如果唔係...後果自付呀~!keekee~~~~~*∼

 

 

 

 

 

1