第二天:


我地request6點morning call,小玲好早就攪掂,我就唔多願意起身,不過我地唔知係咪真係好快手,好準時就可以出門口,我地仲見到有d時間,影左唔少相....食完酒店既早餐,開始我地今日既行程,今日我地就去了非常出名既哈哈島,要搭快艇,嘩...好剌激呀...大浪既時候,可以令整個人彈起,真係幾喪~~搭左20分鐘左右就到了,不過有d失望,因為同芭堤雅差唔多,能夠游水既地方都唔多,因為都泊左好多船係到~~我地因為好多水上活動都係芭堤雅玩過,所以今次都無玩了,咁我地走左去租一塊浮床,但個size好細,上左去一陣,好快就跌番落黎...玩水玩左一陣,我地就去沖身,too bad...無地方可以沖,地方又污穢,整完之後,我地就整紋身,我上次去台灣旅行既時候都巳經玩過,不過今次有d唔同,我覺得無咁靚,又貴喎(350bht),不過好快手,好快就整完了...我地就走去影下相,行下,跟住食lunch了...唔知係咪天氣實在太熱了,我都無咩胃口,而且又多烏蠅~~
食飽之後就離開了,但天氣就開始變差了,開始落雨,當去到另一景點(四面神佛)既時候,落得更大,但我地都照落車行,不過就全身濕哂,去到見到小龍話一個景好靚,我地亦都匆匆影左一張相就走了~~

跟住我地去另一地方---慈恩寺,有好多有特色既建築物,都幾靚,不過仍然落緊毛毛雨,我地只隨便地逛左一個圈,影左d相就走了,上到車就同kk大戰起黎,可憐既我,又不斷俾佢偷影了唔少~~
再下一站就係貝殼店,不過唔知點解d團友個個都無咩興趣,甚至慫恿小龍唔好去,之後又去了泰國出名的燕窩店,入去參觀是一個黑洞,我都無咩留意佢講咩,好快行完,就去左食燕窩(200bht),都幾好味呀,一大碗,ok抵啦~~

今日去左好多指定要去既地方,之後去既地方都是手信既地方---腰果廠,那裡好大,又有好多唔同種類既腰果產品,我地都買左好多,要pat箱呢~~行完哂依d手信既地方,之後就去了一個我覺得幾好既地方,就係文化村,因為這裡既表演都係show哂泰國自己既文化,有泰拳睇啦,真係好似打都真一樣,我地都睇到大叫,好真囉~~睇完依個show,就去左睇大笨象,好明顯我對依d動物既野無咩興趣~~咁好俾我地見到一個當地既小妹妹,佢係咁望住我地,我地又不停對住佢笑...之後我地仲同佢影相,整個過程佢都無咩反應,點知當我俾左一粒糖佢既時候,才見到佢笑,其實小朋友真係好天真,有糖食對佢地黎講,巳經好滿足~~
之後我地係埋個文化村食埋飯,見到有人結婚擺酒,真係幾特別~~食飽後就回酒店了,今日比較早返到去,大概8點幾9點,咁我地回到酒店就帶我地去左個supermarket,都ok大啦,小玲就不停瘋狂買野,d團友又係咁買~~好好笑~~之後行完就車番我地返房,今日我地都玩得太リF,整好野,沖左涼,講左一d8卦野,11點幾就訓左了....好開心既一日~~

    
酒店內既景,好靚呀^^

    
紋身過程大公開~~~
    

係咁熱既天氣之下,真係唔可以唔食番之雪條~~

    
哈哈島上既天然spa~~呵呵~~///型男占士邦小龍

    

  
兩個靚女joey&ling~~

 
車上之低能照

     

  
慈恩寺

一大碗燕窩,yummyyummy~~

    
腰果製作過程

    


泰國文化村--good show呢~~
  

佢就係當地既小妹妹~~係咪好cutie呢~~

next!!next!!next!! 1