utuytuytuytyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
最鍾意呢一張相,可觀性好高
E....Kathy都影緊bor!
咩係七海部屋呢?
光與影

真係好鬼死樣衰..

wo~~~原本無氣勢,係影得好有氣勢既石獅。
一...二...三樣野,你聯想到咩呢?
沙灘上的美女(kathy攝)
真係咁危險?
嗯...好有feel既一張相
花~~花
花花~~~花
d植物唔知點解生成咁
光與影+靚構圖=簡單就是美(kathy攝)
點與線~
我都有份出鏡呀!
食返個靚果先啦~(kathy攝)
魔鏡呀魔鏡,邊個最靚?
碼頭一景
長洲既食街
Back