Gunilla Lindahl
Gunilla, här till höger om sin kompis Ingela (som det också skulle vara kul att komma i kontakt med), umgicks jag jättemycket med på slutet på 80 talet och början på 90 talet. Sedan flyttade vi åt olika håll och tappade kontakten. Vi sågs på en buss för några år sedan i Stockholm och lovade hålla kontakten. Det rann ut i sanden, tyvärr.
Ser du det här eller om någon som känner dig gör det, hör gärna av dig.

Kram Tom
back to long lost friends



email