2003年 12 月 30 日 星期二 【晴】01:25am 31_12_2003

今日傳出一個壞消息,梅艷芳,又一個我好欣賞既藝人過左身。我好鍾意佢D歌同戲,尤其深刻既係電影<胭脂扣>、<東方三俠>同埋佢首主題曲。俾我作為人生學習對象既公眾人物一年之內變得愈黎愈少……

尋晚用左個幾鐘,終於將D文放返響呢個HP,因為個舊HP太耐無用所以俾 YAHOO CUT 左……今日返學校做英文既PAST PAPER,然後就自知劫數難逃……2:30 pm 過去三一幫手攪個活動攪到十一點幾先走得,食埋糖水十二點幾先返到屋企,真係好倦呀……

2003年 12 月 28 日 星期日 【晴】01:47am 29_12_2003

今日過左去關邦度打邊爐,有好多人去,連好耐無見既澂澂都黎埋。我地打下機又打下麻雀,不過我就太倦所以響關邦間房度訓著左… >.<" 我一訓醒都已經十一點,於是就拿拿臨開埋支香檳俾大家一齊飲,再傾多陣計到十一點九左右就成班人一齊走。過左今日之後,都唔知幾時先可以再同一班朋友&我兩個囡囡一齊玩……

2003年 12 月 26 日 星期五 【晴】07:51am 26_12_2003

尋日一大班紅記既朋友仔女同我既乖囡囡阿LING預祝生日,我地一行十幾人周圍走,去左鑽石山、啟德機場、尖沙咀同中環。我地響搭船既時候唱生日歌,嚇親其他乘客。仲有去睇中環棵許願樹&寫紙仔,棵樹真係好靚呢∼!最開心都係可以同一大班朋友仔玩&見到我兩個好可愛既囡囡∼∼ 十二點幾,我同濠哥、崔峰、阿麟&蘇凱怡落左BAR PACIFIC 度飲野吹水。點半左右蘇凱怡就走左,我地四個四點左右就過左去公園仔度傾計傾到七點幾。好鍾意幾個男人吹下水,抒發下情緒嗰種感覺。

2003年 12 月 22 日 星期一 【晴】10:54pm 22_12_2003

今日歌唱比賽輸左,不過我知道今次擺到明係造馬,所以都無咩所謂。反正我有份幫余彥宗玩BAND 唱和音,所以都叫有份拎冠軍同最佳台風,算叻仔啦∼!

一點左右成半班7A一齊落去旺角玩1942。雖然我既技術差左,不過都有幾次排名殺人王第二,算係不過不失啦。夜晚過左阿爺度做節,有好多正野食,十點左右我就同家姐一齊走LU。

2003年 12 月 21 日 星期日 【晴】06:37am 22_12_2003

假若十分是滿分,我今天的開心指數會是十二!今天去了會展,在冬季購物節買了一支波子汽水及試食了許多東西。

最重要的,是可以跟自己最喜歡的人看婚紗展,而且還接受了自己送的禮物,除了感到幸福外,那種感覺真是會令人開心得帶著笑入睡∼!

2003年 12 月 20 日 星期六 【晴】10:35pm 21_12_2003

終於攪掂個enrollment。雖然好少人黎,不過都好多謝咁多位朋友捧場。可惜有件事令我好擔心,就係響我離開左既十幾分鐘裡面,佢地竟然唔知道自己要做D咩,然後場面就有D混亂……我諗我應該早D放手唔理佢地,等佢地唔好再咁依賴,唔係既話到我一走左,佢地可能又會亂晒龍……

ENROLLMENT 完左之後過左尖咀食野同行玩具反斗城,九點九就同崔峰、JIMMY、阿SA、阿桃、牛牛去睇<無間道3>。睇完就返歸訓覺LU,勁眼訓呢……

2003年 12 月 15 日 星期一 【晴】02:45am 16_12_2003

十一點幾,鮑魚打電話俾我約我落pub 飲酒唱歌,於是就換衫同佢&邦邦出去。落到去都係鮑魚做大佬,收我同邦邦一人$50其他既就佢包底。我地唱左好多歌,我仲撩埋隔離檯D人同pub 個姐姐一齊唱(雖然姐姐幾好樣,但係我唔鍾意食煙講粗口既女仔∼)。真係好開心呢∼!原來飲酒唱歌真係可以用黎開聲同治病∼∼

2003年 12 月 15 日 星期一 【晴】10:22pm 15_12_2003

由柯小黑既死訊傳出當日起,蔡小黑就開始病,病到死死下,咳到飛起……雖然係咁,但係竟然咁都入到圍參加學校既歌唱比賽。而且仲要攪埋D功課,真係想死……不過我一樣會為星期六既 enrollment 努力,俾人睇下我地團精彩既演出!

2003年 12 月 09 日 星期二 【晴】10:23pm 09_12_2003

呢排攪ENROLLMENT 既野真係攪到個人好倦。可能我真係太想做到最好,所以過份緊張,但係唔緊張既話到時又唔知佢地會攪成點。今日終於派晒D靚靚又特別既邀請卡,雖然同崔峰整左好耐,但係都值得!

仲有好多野未攪掂,睇黎我既白頭髮將會愈黎愈多呢……

今日我最錫既哎呀妹妹傻牛牛唔舒服,希望佢快D好返啦∼!

2003年 12 月 07 日 星期日 【晴】11:07pm 07_12_2003

今日一行十一個人去左踩單車,分別有濠哥、叡叡、阿DICK、哥頓、關邦、關曦、IDA、蘇凱怡、清清、崔峰&我。好可惜我無帶相機,無得影相。 >.<" 我地由大圍踩到去大美篤,然後再踩返去大圍。今次好叻仔無抽到筋,不過個PAT PAT就好痛。返屋企前食左一餐正既,又去左零食物語買野食同禮物。返到屋企又食野,飽到上心口呢!

2003年 12 月 04 日 星期四 【晴】01:55am 05_12_2003

好眼訓呀!為左三條片,我要做到成十一點幾先有得返屋企,喳左少少……本來晏晝三點過到uncle 屋企,六點左右已經攪掂晒剪片既步驟。但係為左兩首配樂,再加上一D零碎既問題,結果攪左成四個幾五個鐘……好彩都叫做馬馬虎虎咁攪掂左,但係我覺得個效果都仲未算OK。如果唔係太夜同聽日要返學既話,我諗我會繼續做落去!

再講一講晏晝先,我十二點搭車去旺角送左幾份禮物俾家姐(有幾份係代送既),之後竟然十二點七就上到愛民,都未試過咁鬼快。上到去同牛牛&苦榮食LUNCH,原來雅景除左打邊爐之外,D叉燒米粉都幾好味。食飽飽,送左佢地返學校(褓母?)之後,我就踏上左剪片既艱辛之路……

2003年 12 月 04 日 星期四 【晴】09:53am 04_12_2003

剛剛好成個星期無寫日記,小黑真係愈黎愈懶呢!日記變周記……

今日本來有假放,但係晏D我要去剪埋enrollment 用既片,呢日假都係無得玩又無得溫書……唔制呀∼!!! ><"

尋日放學經過五記見到佢地操緊,於是入去八卦下。佢地今年班 new members 好得意,我忍唔住手過去教左陣操。差唔多教完我要教既野既時候,先知原來我既好徒兒笑笑響度等緊我,所以我一教完就同佢一齊走。好耐無見過我既好徒兒啦,見返佢真係好開心呢!

之後去到少訊會所知道左我地上次既 interview 輸左,但係又無唔開心,因為我地既目標唔係嬴而係要經驗。而且響我離開會所返緊屋企既時候,我撞到成一年幾無見既夜校同學仔,真係開心到暈呀!因為佢早我一日生日(不過大過我兩年),加上佢好玩得,所以好記得佢!佢話我知佢男朋友都係住響我屋企附近,所以成日會過黎呢區,搵日一定要同佢去傾下計呢!

尋晚跑完步返屋企睇睇下史迪仔倦得滯訓著左,所以今朝睇埋佢。戲裡面有一句說話我好鐘意:「OHANA,即係一家人,一家人裡面唔會有任何一個被人遺棄或者忽視。」

2003年 11 月 27 日 星期四 【晴】02:04am 28_11_2003

為了在別人日記裡的一句話,徹夜難眠,心痛像被刺穿了很多個洞。就在你希望一件事的同時,這件事已在我心中由希望變成了一種奢望。假若未曾受過光榮,就不會有今天因似有還無的空洞感覺而產生的痛楚。曖昧、攪不清的關係,就如千萬根刺,每當思念多一分,刺便陷得愈深。難道只有完全斷絕一段關係,才能不再痛?

2003年 11 月 22 日 星期六 【晴】01:02am 23_11_2003

從早到晚都不在家。自九時左右回校為一群要考步操考試的會員練習,到晚上吃過甜品十二時多才回到家。晚上在三一中心上課程的最後一堂,再次接觸相識已有多年的朋友,內心平和了許多。

昨晚在浸會大學聽了一個講座,但腦袋卻被陰霾充斥著,只有迷失感,沒有了思考能力。直到今晚跟老爸閒聊時才融化了所學到的,並將這些道理放進生活中,放進心中。正如佛家所說,一切有因緣際會都會有壞死、化成空的一天,然後又轉化成另一形式再進行「因、成、懷、空」的轉替過程。這是人世間必然的運行規律。既然如此,我為何還要傷心?我的心正因得到了一刻的通悟而感到抒懷。老爸不板著臉時,也算是個滿腹經綸的智者。

 

<偶然>

我是天空裡的一片雲 偶爾投影在你的波心

你不必訝異 無須歡喜 在轉瞬間 消滅了蹤影

你我相逢 在黑夜的海上 你有你的 我有我的方向

你知道也好 最好你忘掉 在這交會上互放的光亮

2003年 11 月 21 日 星期五 【陰】11:57pm 21_11_2003

<一天一天等下去>

仍然為你再步昨天路徑 仍然望你的眼睛 仍然望你再入我生命 跟我再牽起熱情

仍然沒法接受你的決定 仍然未懂得究竟 仍然沒有放下我心願 只可惜你已走遠

一天一天等下去 沒有想過拋開這份情 一天一天再未見 難道愛上你沒法清醒

難道我永等不到解脫的一天 只有追憶跟幻想打轉

若然沒法再見 就算多麼痴情 其實愛你永遠是泡影

來讓我痛哭一聲 解脫這一天 心裡輕輕洗去你的臉

獨行就當永遠 斷送這片真情 人不再妄想能遇見

2003年 11 月 21 日 星期五 【陰】11:25pm 21_11_2003

甚麼都可以輸,信心不可以輸。

今天的面試,信心沒有輸掉。可是整天的心情卻是完全輸了。以為自己能抓得住歡樂,結果還是開心不來。獨個兒到了浸會大學聽講座,聽了一個多小時的生與死。這一刻沒有死亡的恐懼,只因對世事已提不起興趣。一個電話、一下揚手,一下子不想再說話。我不懂得去讓人了解自己,不懂得表達自己,也不懂得去融入人群。我的世界只有我一人,很冷、很黑暗、寂靜得把人擠壓得透不過氣……或許我根本就不應該來到這個世界。沒有我,世界仍舊轉動,沒有人會因為我的不存在而受影響。

我的存在是不重要,也是不必要的,更何況是我的感覺……

2003年 11 月 21 日 星期五 【陰】07:49am 21_11_2003

<兩個人的幸運>

明明像兩點水 聚到一點 怎會一息之間歸予上天 

這斷了線的風箏 在哪邊 

明明是你聲音 在我左近 相隔一幅玻璃敲進內心 

寧願 從來未接近 天各一方終於等到陌生 

和你 若不相識不相襯 另覓愛侶也會甘心 

 

還能如何愛你方可併發火花 沿途才能被逐寸火花 

給我望見 這一格童話 就如騎著木馬 搖著歸家

沿途如能叫你一早叫到沙啞 高呼一個密碼 

幾百萬名字裡誰是你誰讓我查 只想你我幸運到令天地 害怕 

 

明明木馬已經 為我準備 跨上一刻怎麼得我自己 

除非 這繁盛都市 竟載不起一刻生醉夢死 

如我 在荒島裡相識你 便沒法再錯過得起

2003年 11 月 19 日 星期三 【陰】12:21am 20_11_2003

返學既時候撞到暑假後都無見過既好妹妹獅子仔&小窗。好耐無見,一見返面就同獅子仔講唔停,一直由協恩傾到去五旬節。

同班中二仔練步操,壓制住自己D火,對於佢地仲唔認真既態度有D擔心,但係最緊要都係因為一個人既行為態度問題。

夜晚,街上有雨。諗起三首歌,<雨>、<藍雨>、<想你想得好孤寂>。一邊跑步,腦裡面迴盪住呢幾首歌。好想開開心心咁過一日,唔想再咁易被痛楚帶動情緒……

2003年 11 月 18 日 星期二 【陰】11:19pm 18_11_2003

情緒持續低落。本來在一番內心掙扎下花了二百元去買了些玩具,想藉以刺激自己高興的情緒,但回到家後卻收到了一個壞消息:林振強被證實已經逝世。

初次正式接觸林振強的作品,是小學時看的一本<洋蔥頭>,自那時候開始喜歡看他的文章。他的寫作手法獨特,除幽默之外,更能細味到一種哲學味道,道出了生活的智慧。他是個樂觀的人,從他的文章中可見。還記得看過一本書叫做<一百個人的遺憾>,作者訪問林振強問他的人生有甚麼遺憾時,他的回答是:「遺憾就好像盲腸,多了一條盲腸不代表甚麼,只會増加患上盲腸炎的機會。」他覺得自己的人生沒有遺憾,我覺得他走完了無憾的人生同時,遺下了很多好東西給在世的人。其中最為人津津樂道的,是他所填寫的歌詞。歌曲雖然舊,但其中卻滿有意思的……

2003年 11 月 17 日 星期一 【陰】11:57pm 17_11_2003

每個人都有夢,有些人有不只一個夢。我也有不少夢,但今天似是有兩個夢在逐漸幻滅。學業的夢岌岌可危,只怕不再加倍努力就難以再繼續這個夢;另一個夢在心內纏繞了許久,但今天看到了令我忐忑不安的字句,教我變得慌亂。要是我所猜想的是實況,我想給予祝福,但我承認我怕,我絕對地怕失去在自己心中佔著重要位置的……

2003年 11 月 16 日 星期日 【晴】01:20am 17_11_2003

今日好開心呢!同牛牛去左聖三一堂小學同幼稚園部既開放日度玩,我地去食野同買野。好耐無食過麥芽糖夾餅啦,好好味呢!我地又一人買左一個奶咀、一套間尺同一個唔同SIZE 既黑色大大斜咩袋(我個可以放得落牛牛架),仲拎左個中國傳統鎖黎玩。之後又去左買暴谷食同傾計,真係好開心呀!之後返到屋企我就睇書同聽歌,訓左陣醒左起身就食飯&睇電視。做左好多野,但係偏偏就無做到功課…… ^^"

到左夜晚就因為我想搵一本叫「SWARD OF DRACULA」既書而成為左我搵DRACULA 資料既源由。我睇左好多關於DRACULA 既野,包括講吸血鬼既電影內容簡介、電視劇、GAMES……最緊要既係我終於知道左德古拉生平既事跡同點解會變做吸血鬼既傳說。而意外既係,我無意中睇到下面網址度既一個故事。感人之餘,仲有D啟發思維……

http://ss24.mcu.edu.tw/~s0572255/new_page_6.htm

2003年 11 月 13 日 星期四 【晴】01:36am 14_11_2003

因為太倦,所以躺了在床上,結果遲了兩個小時到達公園。為了讓自己好過一點,我站在公園內讓風吹了半個小時,我想崔峰也跟我一樣穿著短袖的衫褲在這裡吃了許久的風罷……在這半個小時裡,我除了懊悔以外,還想到了、記起了許多讓我感到後悔、感到痛的事。原來人禽之辨,是在於人會反覆回憶著痛苦,而動物卻將之化為潛意識。直到半小時過去了,我又跑了半小時的步。在跑步時腦中播放著一些常聽的歌,陪伴著我在跑。其中有一首歌的最後一句歌詞在我腦海裡迴盪了好幾遍。也許事實並不如此,但所有壞事在平凡人的腦裡往往會變得十分壞……

「記得三年前我都開心過現在無緣……」

2003年 11 月 10 日 星期一 【晴】11:26pm 10_11_2003

溫度驟降,手和腳都很乾燥。皮膚好像被拉著,拉得有點緊,人也變得拘謹。雙眼很乾,眼皮變了厚厚的雙眼皮,負擔加重了。最近的心情有點低落,人有點茫茫然的。看了很多書,想從中暫時逃離現實,但現實總是逃不了。人應何去何從?答案仍在找尋中。

2003年 11 月 06 日 星期四 【晴】11:28pm 06_11_2003

尋晚同峰少、叡叡&阿DICK 去左黃埔睇<MATRIX 3>,竟然俾我地見到蔡少芬同洪欣∼ 佢地真人都幾靚呢∼!套戲都算唔錯,但係打既時候實在好有龍珠 FEEL…

今日大家好有興緻踢波,但係結果ET食左世傑一下重砲訓低左,我中左家霖一下倒掛眼角花左,家曦俾我「辣」左下腳底結果「趾公頸」腫左……ET話今次我地個組合幾有,PART住「智慧型」既豬豬、「靈活型」既周仔、「體能型」既阿榮同「肌肉型」既我∼! ^^ 下次PE同邊個組隊再踢好呢??

2003年 11 月 04 日 星期二 【晴】11:45pm 04_11_2003

響余記最後一年既學會接力賽,竟然因為唔知響邊召集而眼白白睇住人地跑左去,連最後既回憶都無埋,真係好唔抵……第二晚代課,發現香港人既適應力真係好強,因為我已經可以一個人睇住四個衰仔,可惜仲未做到可以令佢地乖乖地坐定唔周圍走。

2003年 11 月 03 日 星期一 【晴】11:53pm 03_11_2003

由救救小穎豪基金主辦,歷時三日既聯校紅記仔午膳計劃經已完滿結束。參與學生分別來自陳瑞祺(喇沙)書院、五旬節中學、培正中學、及聖三一堂中學。幾開心因為一來可以見到好多朋友仔,二來係我食完 lunch 之後可以唔駛趕返學校。

今晚係第一日過小學代課,諗起聽日再面對呢班小惡魔,不其然想嘆一口氣。

2003年 10 月 31 日 星期五 【晴】02:28am 01_11_2003

十月的最後一天,決定了要開始過孤寂的生活,雖然我不喜歡,但卻要嘗試習慣。明天就是新生活的開始。在總部玩了兩個小時,跟在場的人拍照,算是向一些少見的朋友暫別。等到眾人離去後,終於見了很久沒見的施寧,我的好妹妹,只是勿勿一面已經足夠,因為這個擔子已經放下。另一個擔子我知道我絕對放不下,愈要放下偏偏愈放不下。在忙碌之中,我知道我幫不了她甚麼,所以我只有給予默默的祝福。雖然她不會知道,但我已感足夠。

2003年 10 月 30 日 星期四 【晴】10:57pm 30_10_2003

這幾天的情緒突然間變得低落。無心情溫書,也無心情去做別的事。這一刻我只想找個地方靜靜地過幾天,又或是不停地跑,跑到一個無人的地方然後躺下來,任由風吹過我身,吹走腦裡的一切……只是軀殼在活著,內裡還有些甚麼?……

2003年 10 月 26 日 星期日 【晴】09:22pm 26_10_2003

呢個月終於無晒D積蓄同零用錢啦∼∼

呢幾日都好開心,因為我既好妹妹牛牛前日生日,唔多熟既朋友COVER尋日生日,今日家姐又返黎同老豆、媽咪、我一家四日一齊食早餐&過九龍城廣場玩推公仔!我地唱左差唔多二百蚊既代幣去玩,因為呢個推公仔機前面有個幾重既膠木瓜,推跌左就會有個手掌心咁大既雪人鴨公仔。結果我地推左好耐,到最後一次既時候俾我成功推跌左個膠木瓜∼!!!!!哈哈哈哈哈哈∼∼∼勁叻仔呀∼!!之後我就同家姐、媽咪去扭蛋、影卡、行街買衫。返到屋企我就開始攪D FIGURE,影下相咁。然後我就發現原來自己咁得閒,係因為聽日要 UNIFORM TEST 但係我未溫書…… -_-" 

今日推到大約52個公仔,同家姐對分左之後,我既分配將會係:將兩隻豬仔送俾阿璟同峰少,一隻(本來想自己要既)跳跳虎送俾小婷,一隻雞仔送俾牛牛,一隻著裙既熊仔送俾清清,仲有六隻熊仔送俾我兩個囡囡阿LING同HEIDI、兩個妹妹獅子仔同小窗、契孫女椰子同我既好徒兒笑笑……

尋晚終於寫好左個屬於自己既武俠故事。兩個幾月既時間……開心到訓足一晚為自己慶祝呀∼!

 <-- *∼戰利品∼* 雪人鴨公仔∼!

2003年 10 月 23 日 星期四 【晴】11:08pm 23_10_2003

終於再一次放左學就落自修室,好似好耐無落過去咁…五點半就因為太倦所以要返屋企。途中遇到好耐無見過既 SUKI,佢今年選學生會主席,好叻女呢!夜晚響屋企繼續寫故事,呢個故事好似已經寫左好耐,真係好想快D完成左佢∼!

2003年 10 月 21 日 星期二 【晴】10:48pm 21_10_2003

陸運會,做左唔係好多野,淨係負責響進場做司令員同跑左場1500米,五十幾人先至排第十四…… ><" 其餘時間都係守救護室同出去急救站幫手。完左陸運趕返落旺角補習,補到五點九就同崔峰去左尖沙咀買野。九點,響中心等左個朋友好耐都未出現,於是搭九就返左屋企。好倦,都係早D食飯早D訓啦…

2003年 10 月 20 日 星期一 【晴】07:23pm 20_10_2003

今日,蔡穎豪同蔡子豪呢兩個一齊坐既同學都無做到功課就返學校,所以佢地響頭四堂一齊做三篇英文剪報,LUNCH一個做地理一個做中史,最後三堂就做 GPA ESSAY。結果,都係我技高一籌,準時交晒所有功課∼!YE@H∼!不過考試成績我就差佢好多…… ><"

PS:清清,生日快樂呀∼! ^^

2003年 10 月 18 日 星期六 【晴】04:21am 19_10_2003

歡送歡送,要響歡笑聲之中送架嘛!眨下眼就已經做左十年朋友,我相信呢兩年都會好快過去。相比離開既心酸,我更加期待返黎一刻既興奮!我開始想像,你返黎之後會唔會高左好多?會唔會仲型過而家?好難預知,所以更加期待!

陸子健,一個相信會佔左我人生路上六分之五時間既名,呢兩年既暫別,斷章取義黎講我會當係小別勝新婚。應承你,我一定會盡力考上大學,等你有個同 level 既朋友仔∼!

2003年 10 月 14 日 星期二 【陰】10:25pm 14_10_2003

尋日睇完本<自閉症的主人與活躍症的貓>,有D野覺得真係寫得幾好,幾TOUCH。今日開始睇另一類型既小說<名不虛傳>。買左個FIGURE,好有型,而且仲平左成$80,不過都要$200,呢個月就此破產……今日上第一堂英文補習,亦都係上第一堂MOH 姐既英文進修班。MOH 姐既英文好響何文田區一早已經出晒名,希望我可以好好地學好D英文啦∼!

由上星期四開始,今次已經係第三次同崔峰去跑步。夜晚練下跑,個人都舒服D。自從中三打後已經好耐無練過體能,睇黎都係時候再練返下啦∼!

2003年 10 月 13 日 星期一 【雨】11:55pm 13_10_2003

放學被逼教操,攪到個喉嚨又唔舒服,教完又要上總部。好彩囡囡打電話俾我去慶功,於是返屋企沖個涼換件衫就過西九龍中心明將度食壽司。成個月無試過同一時間見返晒我兩個囡囡,真係好開心!十點左右一返到屋企即刻換褲又落街,因為約左崔峰練跑步。跑多D,希望個人都真係健康D∼!

2003年 10 月 12 日 星期日 【晴】11:26pm 13_10_2003

同傻鴨攪歡送會,響黃埔幸福樓度攪。呢日有成三十人一齊打邊爐。好多好耐無見既人都有黎到。一個由小學已經識,到而家仲可以一齊玩既好朋友,我真係好唔捨得佢。但係一諗起佢兩年後會返黎再同我地一齊去玩,仲要完成埋個大學課程返黎,我就覺得呢兩年等得過!

2003年 10 月 11 日 星期六 【雨】10:57pm 11_10_2003

去理大聽社會系既TALK,巴士過到去先落大雨,無帶遮,響巴士站等左十分鐘然後衝左出去。上到理大,撞到SUKI 既前度男友。佢講左D關於理大社會系既野俾我知。雖然我知我唔夠能力入理大,但係聽下都好。

突然無風無雨,五點幾我落到旺角。同崔峰去揀禮物&睇左陣野,八點幾先返到屋企,比原定時間遲左差唔多一個鐘。

最近心臟個位置有時無端端痛。唔係因為諗起某D事而情緒波動既痛,而係物理上既痛。如果再係咁痛法既話,睇黎遲下我都要去睇下醫生。

2003年 10 月 10 日 星期五 【雨】12:33am 11_10_2003

雙十節,不過唔關我事。入返正題先。今日發覺自己既睇書速度慢左,用左三堂時間睇左一本叫做<甚麼時候您再為我唱歌>既小說。個感覺寫得幾好,所以我放學又去多次圖書館借多本周淑屏既書黎睇。

星期五既夜晚又係去接佢地落堂既時間,今次同峰少、傻鴨、叡叡同關邦去左蘇記食野。我地傾左陣,之後陪峰少去等車。其間我又整親隻腳,裂左甲又有個血水泡,真係好痛呢!

2003年 10 月 09 日 星期四 【晴】01:35am 10_10_2003

好耐無試過EALALT(另有寓意既英文簡寫,睇唔明唔好去查字典呀,無架!),唔該晒家曦同周仔,等我可以安心同囡囡食LUNCH,仲有個幾鐘既時間去左剪頭髮。三點九左右過左五記度搵囡囡&同87班朋友仔玩。五點幾去到中央借左幾本書,又見到蘇凱怡,好快就落左旺角,峰少同維維去食飯,我就跟住去睇書。

七點幾響灣仔站等埋囡囡一齊去會展,因為我地今晚去睇新城「愛一個人」演唱會(囡囡請架!感動∼∼)其中聽到張敬軒唱<明瞭>既時候D眼水忍唔住湧出黎,好彩囡囡見唔到。到克勤出場唱歌,我差唔多首首都跟住唱。完場我地影左幾張相先去搭車。送左囡囡返屋企之後,我一個人四維盪去影夜景。行過好多熟悉既路,鏡頭裡面影低既都係見過好多次既街景,但係原來唔同既情況去睇呢D景,真係會有唔同既感覺。

2003年 10 月 08 日 星期三 【晴】12:10am 09_10_2003

今日係鄭伯返黎代課既最後一日,我地班同佢影左張合照。講真一句,鄭伯真係一個好好既老師,人又好又講得笑,教書又生鬼,仲好關心我地。呢D咁好既老師,而家已經買少見少……

放左學同周仔落左旺角買禮物,一買就買左差唔多二百蚊。買好就返返去自修室溫書。今日52得峰少同阿維響度,不過多左個蘇凱怡,所以都幾攪笑∼!

九點鐘同崔峰去左跑步,邊跑邊傾計,之後又去搵D酒席既資料,十一點左右先返到屋企。出左身汗,又真係好似舒服左D,不過我知道聽日我對腳會開始痛,因為我好耐無練過跑啦∼ ^^"

2003年 10 月 07 日 星期二 【晴】12:19am 08_10_2003

勁型呀!今個學年第一次PE堂落場踢波就負責守龍,作為一個唔識用手接波既守門員竟然都守得幾下,到我用手接到波既時候大家竟然歡呼… ^^" 不過最多人喝采既一野都係我守阿湧嗰球,佢起腳射既時候我用腳擋左一下,之後佢順勢起多腳補射,我都唔知點解可以即時扭轉個身兜返個波出黎,總之一堂PE幾場波都睇到個個笑啦!(雖然係笑我,但係都好開心!)

UO尋日本來同我講今日LUNCH TIME 要開會,但係由於搵唔齊人,結果改為聽日開,UO仲話請我食飯補數。貪心既PETER仔叫UO請埋佢,UO拒絕既原因係我幫到佢手做團隊野而PETER仔淨係掛住做自己野,另一個我唔多想接受既原因係我老D……點可以咁話我架,我都不知幾年青力壯呀!

聽日係我地舊學生會用學生會室既最後一日,真係好唔捨得交返間房出黎呀……

2003年 10 月 06 日 星期一 【晴】08:38pm 06_10_2003

隨住冬令時間既開始,117兒童畫班再次開班,今日lunch time 又開始教佢地畫公仔啦∼!放左學,test 完GPA 之後俾MISS 簡呃左差唔多成個鐘時間先可以走……落旺角買左個FIGURE專用,有埋衣架同一塊大鏡既衣櫃,有埋拉櫃都只係賣 $30,我就覺得好抵啦!(睇黎遲早會玩埋BARBIE D場景… -_-")今日要做勁多功課,聽日就要交,放學之後仲要去時事學會PRESENT 「七.一之後既中港關係」。都係而家訓定先,夜D起身做埋功課搵埋資料,然後應該就剛剛好夠鐘沖涼食早餐出門口架啦∼!

2003年 10 月 04 日 星期六 【晴】3:26am 05_10_2003

思緒似乎是想把我活活逼死……為什麼總要在我以為自己忘掉了、平伏了的時候突然跑出一兩句話來?!我寧願你不說一句,也總比說一兩句就消失了蹤影來得好!就好像將一頭鳥關進籠裡,多天不給糧,直到那頭鳥以為自己不用吃的時候,忽然給牠掉幾粒穀,這是多殘忍的一回事。如果悲傷是有限額,像錢般可以用盡的話,我早已經把多個年頭累積下來可用的都用光了、破產了……我不想在聽歌時想起你、不想在用電腦時想起你、不想在夜深人靜時想起你、不想在上課時想起你……但為何還是要讓我想起你,甚至是讓我多番夢到你?夠了,是時候停下來。你還是繼續為你那繁忙的生活而努力吧!別再浪費時間在我身上,這樣你能更集中、更有效率地完成你的工作。作為一個朋友,我定會為你往後的成功而感到高興。

我喜歡喝酒,卻不想再為了逃避現實而喝,逃避時喝的酒都是苦的……幸好有加了雲呢拉和拖肥的dooley's,但價錢卻夠嚇煞我。又回到貧窮的大道了……

 

今晚重播了接近六十多次的歌,就當這一次是第六十次,我聽到第一百次就睡覺去∼

<又不是非要你的愛>

蒙上了不開口就看你怎麼說 發燙的胸膛中只有一個念頭

你憑甚麼愛我 又憑甚麼要走 至少也該有個藉口

我不是非要你的愛 當初何必要我留下來 傷害不是抱歉可以交代

又不是非要你的愛 為何眼淚好想掉下來 我不明白 難道我還在等甚麼答案

愛只剩幾分鐘眼看就要成空 嘗過溫柔以後寂寞特別難受

我還會有人愛 我還可以重來 為甚麼心還那麼痛……

2003年 10 月 03 日 星期五 【晴】

家姐終於去完旅行響泰國返左黎。佢買左好多野俾我呀∼有糖啦、大拖鞋啦、鎖匙扣啦、衫啦、好多年無見過既水果型綠豆糕啦、仲有兩樽家姐好俾心機去整,來自哈哈島同鳥蛋島既沙同海水∼!勁開心呀∼!

十點去接佢地落堂,今日無得食糖水,不過都有雪條同蛋糕補數∼! ^^ 

同過左外國讀書,好耐無見既好媽媽牙牙chat 左一陣。差唔多成個暑假無同佢chat 過,但係佢一開口就問我仲有無因為之前同佢提過既一件事而唔開心。我開心係因為知道仲有人關心我既事,亦都為左佢識到個男朋友仔而開心!(佢幾靚女架∼! ^^)

2003年 10 月 01 日 星期三 【晴】

今日去左睇<無間道 II>,真係好正好好睇,更加驚喜既係見到曾志偉後面好型既光頭大隻佬,因為佢係我屋企樓下間食肆既老闆,佢好好人、好攪笑架∼!之後我同阿DICK過左去深水埗 JOIN 埋崔峰、濠哥、JIMMY、關邦、YUKI 一齊搭車入去咖啡灣,入到去同埋清清&佢個朋友仔SANDY去燒野食。我地燒到九點幾,關邦要送YUKI 返去,我地就送清清&SANDY返元朗。SANDY 有車走先,阿DICK 都走埋。我地就去食B仔涼粉,我有記憶以黎應該係第一次去B仔涼粉間鋪度食野,D野都幾好食。十一點幾我地先搭 269B 返去,返到去已經十二點幾。

同崔峰返到過土瓜灣,見到有好多消防車同好多人圍觀,原來有人跳樓。經過人群既時候,我見到有人響度笑,仲有人講左句「幾時先肯跳呀?阻X住晒我D時間!」我覺得好反感。點解人地跳樓D人可以用黎講笑?唔幫手我都唔怪佢地,但係人地跳樓又做咩事會阻到佢既時間?而家D人點解會變成咁?無教養、無同情心、不知所謂……