שלום לכל אורחי  יוּלִיוֹנֵט  

( .....דף זה נמצא בשלבי בנייה ונסיון (כמו תמיד     

אחרי מילוי הסיסמא- יפתח הלוח הלבן- בו יכולים מספר אנשים  

לרשום ,לצייר  ואף לכתוב... -ממספר מחשבים מרוחקים- במקביל    

גלו בעצמכם את האפשרויות הנוספות..


          שליחת מסר לאודיגו