שלום לכל אורחי יוּלִיוֹנֵט
( .....דף זה נמצא בשלבי בנייה ונסיון (כמו תמיד
אחרי מילוי הסיסמא- יפתח הלוח הלבן- בו יכולים מספר אנשים
לרשום ,לצייר ואף לכתוב... -ממספר מחשבים מרוחקים- במקביל
גלו בעצמכם את האפשרויות הנוספות..
שליחת מסר לאודיגו