Nimi ~ "Shounen Ai no Jutsu"

Copyrights ~ Kishimoto Masashi

Kommentit ~ Niin joo, tämä. ^^;;; Ajattelinpa nyt pistää tämänkin tänne, koska tein tätä hiki hatussa ja koska se on ensimmäinen Naruto-fanarttini. (älkää naurako...)

Tämä versio on vain valokopio alkuperäisestä, joka on kuvan nykyisellä omistajalla. Jos katsoo tarkkaan kuvan vasemmassa yläreunassa olevaa tekstiä, niin huomaa että siellä lukee "Hyvää synttäriä Katalle!" Tämä oli siis synttärikuva Kata-chanille. Väsäsin tämän yhdessä päivässä, vannon.

Näkee vielä selvemmin, etten ollut vielä tuossa vaiheessa tottunut japanilaisten merkkien kirjoittamiseen. ^^; nuo ovat ehdottoman ja absoluuttisen kämäisiä, mutta kai niistä juuri ja juuri saa selvää, mitä siinä lukee. "Shounen Ai no Jutsu" siis. *hiljaisuus*

Siis eikö teistä kukaan tiedä, mitä shounen ai tarkoittaa...?