BARRET PICAT 129 - INFORMACIÓ LOCAL

          L'AJUNTAMENT INFORMA

Durant l’any 2001 s’han anat fent una sèrie d’obres al poble i s’han adquirit un conjunt d’eines i equipaments que fan que cada dia que passa el poble estigui més equipat per adequar-se a la vida moderna que requereix el segle XXI.

S’han acabat les obres a la zona del Sitjar i en un lloc on només hi havia garrics i herbassar, hi ha quedat una plaça molt acollidora.

També s’ha construït un tram de xarxa de claveguera que enllaça el col·lector de la Ronda Sud amb els carrers Reina Sofia i Cervantes fins al col·lector general de la partida Calvari.

Cal dir també, que aquest any s’han començat a asfaltar camins com els de Lleida i Font Vella, que es continuaran en els anys següents.

S’ha acabat, definitivament, la xarxa d’aigua potable i s’han col·locat les arquetes, deixant-les a punt per a la instal·lació dels comptadors d’aigua.

S’han col·locat senyals viaris on era necessari. A mida que es facin noves obres d’infraestructura als carrers i places de la nostra població, es continuarà amb aquesta feina.

S’han adquirit programes informàtics per a fer més eficient les tasques administratives de l’Ajuntament (padró d’habitants, taxes, digitalització del plànol urbanístic de Linyola).

També s’ha dotat la biblioteca de més discs compactes de música, vídeos i llibres. S’hi ha instal·lat un altre ordinador per a que tothom pugui fer ús d’ell, ja sigui per fer treballs escolars o qualsevol feina que requereixi un tractament de text. L’altre ordinador de que disposava, s’utilitza per a navegar per Internet i baixar-se, si es vol, programes i pàgines web.

Queda molt per fer, però ni tot es pot fer en una legislatura, ni tampoc es poden preveure les necessitats properes, ja que la tecnologia avança a més velocitat de la que les institucions poden arribar a assimilar.

 

correu electrònic
Pàgina anterior
Pàgina inicial
Pàgina següent