Vår gästbok har fått dessa meddelanden.

Gör era röster hörda!


Om ni vill läsa mera finns det en sida med lite äldre gästboksmeddelanden här.

Jungfru Katrine - 12/19/00 22:48:28
My URL:http://www.mistresskatrine.com
My Email:katrine@mistresskatrine.com
Kön: vet ej
Annat: Dominant

Comments:
GUDINNAN KATRINE LÄXAR UPP EN DUM ÅSNA I TELEFON. LÄS MYCKET MER OM DETTA PÅ MIN SAJT.MYCKET INTRESSANTA SAKER UNDER "Gudinnornas Meddelanden" GUDINNAN: "Ja det är Katrine. JAG har sagt åt dig att inte publicera bilder från MIN sajt. Dessutom står det på MIN sajt att det är olagligt att publicera bilder från MIN sajt. Dessutom kallas JAG för hora. JAG har inte haft sex med en man på tio år och JAG har inte träffat någon man för sex via MIN sajt." åsnan: "Ja, nu är det så här..." GUDINNAN: "Nu är det så här att det här är en sexsajt och det är inte olagligt! Och dessutom är det inte olagligt att prostituera sig. Varför ska ni nödvändigtvis hänga ut alla tjejer och visa bilder på tjejer. Vem fan är det som tjänar pengar på det här egentligen? Det är ju du, det är ju du som är den stora jävla hallicken!" åsnan: "Vet du om en sak... det blir väl inte bättre av att du ringer hem och hotar min fru." GUDINNAN: "Nej, JAG förstår, vad skulle du göra då? Menar du att du kan förstöra MITT liv mer än du har gjort? Förra gången du visade bilder på MIG, det var i TV1,TV2, TV4. MINA föräldrar satt och tittade på det. MIN mormor satt och tittade på det - när JAG blir kallad hora på bästa sändningstid. MINA syskon satt och tittade på det. Hur tror du att JAG känner MIG när JAG blir kallad för hora?! JAG har inte haft sex med en man på tio år. DU LÄGGER AV MED DET HÄR NU, TYCKER JAG!!! Gudinnans kommentar: Vissa män är så känsliga... det räcker med att man ringer upp dem för att de ska känna sig hotade.... åsnan: "Men jag måste fråga dig, så du menar att de känner igen bilderna på dig då - som finns utlagda på internet?" GUDINNAN: "Det är klart de gör!" åsnan: "Men varför lägger du ut de från början?" GUDINNAN: "För att tjäna pengar." åsnan: öh... GUDINNAN: "Ja. För att tjäna pengar. Inte för att JAG tror att MINA föräldrar skulle gå in på såna sajter! Det är inte direkt meningen att det ska hamna i TV eller tidningar. Det står på MIN sajt klart och tydligt om man begriper engelska eller kan läsa svenska. " åsnan: "Du är ju inte med i undersökningen." GUDINNAN: "Men varför är MIN bild i tidningen då?" åsnan: " Det är ett fotomontage som fotograferna på tidningen har gjort." GUDINNAN: "Då kunde du ju faktiskt ha varnat dem! Du kunde ju ha varnat dem att JAG inte direkt diggar att du hänger ut oss under rubriken "Internet - den nya bordellen". Det är MIN väninna som är med på bilden den här gången. åsnan: "OK, jag vet att ni är två stycken." GUDINNAN: "VI har skrivit på VÅR sajt att VI kommer att stämma de som håller på så här och JAG har redan en advokat som är intresserad av att gå vidare med det här." GUDINNAN: JAG fattar inte att du gång på gång på gång kan göra samma jävla misstag. JAG är ÖVERTYGAD om att du har ett personligt förakt mot de här kvinnorna - att det är därför du håller på. JAG menar, tror du att deras liv kommer att fungera bättre efter att du hänger ut dem i TV och tidningar i tid och otid??? VEM är det som tjänar pengar på det här - det är ju du - du är den största jävla hallicken. åsnan: "Det här är dina åsikter, det får..." GUDINNAN: "Det kan du ge dig på! Om nu folks sexualitet är så viktigt, vad har du själv för sexualitet egentligen? Är du konstig på något sätt eller?" åsnan: "Säkerligen" GUDINNAN: Du är det va! JAG kan tänka MIG det... du, JAG är ganska övertygad om det hörrudu! åsnan: "JAG förstår att du är hemskt upprörd men vad JAG vet..." GUDINNAN: Men alltså att hålla på och fördöma vad folk håller på med som du gör är för jävligt. Vad JAG gör är lagligt. JAG vill se bilder på RIKTIGA hallickar och RIKTIGA torskar! Men de ska ju ständigt, ständigt, ständigt suddas över jääävligt noga. Och de gör ju trots allt något brottsligt! åsnan: "Visserligen förstår JAG dina känslor här. Det är ju ett problem som vi har när vi gjorde den här..." GUDINNAN: "PROBLEM!? Ja, ni hade ett problem i ett år - för ett år sen också, men ni har tydligen inte lärt er någonting! åsnan: "Förra gången som du ringde mig och var så upprörd så hade tydligen det mediumet som intervjuade mig... dina bilder ligger ju öppet ute på internet va eller eran bildsajt, för ni är ju två kvinnor, och på en massa prostitutionsforum eller kopplarforum så ligger ju eran adress - utan dock att ni behöver vara prostituerade så ligger ju adressen där bara för att det är så att säga, lättklädda kvinnor. GUDINNAN: "Det är ju inte VI som håller på och länkar! Vi har ju ingen kontroll på vart VÅR sajt länkas!" åsnan: "Just det, ni har ingen kontroll på det och när då media intervjuar exempelvis en sån som mig..." GUDINNAN: "Vem är media egentligen? Vem är det som kallas för media?" åsnan: "Om jag intervjuas då av exempelvis TV4 , då gör de en intervju på mig men jag är ju ganska ointressant förutom det jag säger. Då vill de ha..." GUDINNAN: "...och det du säger, det är ju tydligen LÖGN enligt polisen. Du är ju en sjuklig patologisk lögnare!" åsnan: "ok, du får jättegärna säga så..." GUDINNAN: "Det är vad de säger! De avbröt ju samarbetet! Du fick ju ingenting gjort - inget resultat. Du sadlade om till journalist istället för du tjänar väl mer pengar på det antar JAG. åsnan: "...men i alla fall..." GUDINNAN: "Men du fick väl lite betalt för att rota och snaska på sidorna?" åsnan: "Men då i alla fall när man intervjuar mig så tar man då bakgrundsbilder och då kommer man ju in på de här olika länkarna." GUDINNAN: "JA JÄVLAR - så bara råååka VI hamna där... IGEN och IGEN och IGEN!" åsnan: " exakt..." GUDINNAN: "jaaaa" *inte särskilt övertygad* åsnan: "och det blir ju så att..." GUDINNAN: "Men du gör ju det här för att du gillar att straffa tjejer eller vad det är." åsnan: "Än en gång så är det... du har tydligen en massa synpunkter på mig och mitt arbete, men jag menar... men jag kan ju inte... jag märker ju att du är så upprörd över att du..." GUDINNAN: "Är det ingen annan som är det - eller är det bara JAG som reagerat eller?" åsnan: "Det är bara du som reagerar." GUDINNAN: JAG förstår det för du har givit dig på ganska försvarslösa kvinnor. Det är ganska ofarligt att göra det antar JAG. De här tjejerna, de harvar ju på samhällets botten. Så det är klart - fortsätt att köra över och på Kvinnor - det är bara JAG som står emot tydligen. Det är lätt - det är lätt att göra det! Du tjänar ju massor med pengar dessutom. åsnan: "Nja, tyvärr så gör man inte det." GUDINNAN: " Nä, men du kan ju leva på det va?" åsnan: "Nä..." GUDINNAN: "Du säljer dig billigt alltså?!" åsnan: "Ja, det gör jag nog." GUDINNAN: "Ja, du gör nog det. Fast det du har att erbjuda är inte mycket värt!" åsnan: "...men du jag kan tyvärr inte hjälpa dig, men jag har ju berättat ungefär hur det gått till och jag kan inte hjälpa dig." GUDINNAN: "Vem är "media"? Vem exakt är det som har orsakat det här då? Det är klart att det är ni som har plockat fram de här bilderna åt dem." åsnan: "Ah, men om du nu ska gå vidare i nån slags stämning, kontakta den ansvarige utgivaren. GUDINNAN: "Det har JAG försökt, men han var ju inte där." åsnan: "Men det är lördag och likadant imorgon blir det nog svårt. Men på måndag så går det och då är det Anders Gerdin som du ska kontakta." GUDINNAN: " Vad är anledningen till att ha sånt här? För det första, så tror JAG möjligen att det här (reportaget i Aftonbladet) lockar in en del tjejer i det här - för det står ju att man tjänar en hel del pengar på det. Så att syftet, på det sättet, har JAG väldigt svårt att tro att det skulle fungera i någon slags motverkande riktning - att tjejer INTE kommer att gå in och lägga ut en sajt - det verkar ju vara ett riktigt... rena lyxlivet de här tjejerna lever." Vad är syftet? JAG vill höra! Vad är syftet att hålla på med det här? Det är att sälja lösnummer då eller? åsnan: "nä..." GUDINNAN: "Det är ju bara snaskeri, det är ju bara jävla snaskeri hela jävla tiden!" åsnan: "Syftet med just den här artikelserien - det kommer du att märka sedan när alla avsnitt har gått att..." GUDINNAN: "Men JAG vill veta nu du måste garantera MIG här och nu att det inte kommer upp några bilder på MIG, att det inte kommer några artiklar om MIG, att det inte kommer någonting, om MIG överhuvudtaget." åsnan: "Det kommer inga artiklar om dig. JAG vet inte ens vem du är. JAG vet inte din identitet." GUDINNAN: "Nähä! Nänä!" åsnan: " Jag har inte tagit reda på det. Jag har inte varit intresserad av dig." GUDINNAN: "Nej, JAG förstår det - eftersom du hänger ut MIG. Men JAG är faktiskt någonting annat än ett par bilder. JAG är en människa bakom. JAG har familj precis som du. " åsnan: "Jag säger det igen. Jag har inte varit intresserad av dig." GUDINNAN: "JAG förstår. Du skiter i MIG." åsnan: "Nä, jag jobbar inte på den nivån, utan det är så att säga prostitutionspolisen som jobbar med de prostitUerade, utan jag jobbar med den här övergripande bilden va. Och det är just då när man tittar på hur stor den här könsmarknaden är i dag av prostituerade..." GUDINNAN: "Och? Vadå? Det kan väl vem som helst se om man går in på internet. Jag menar, nu kommer du ju att locka in massa folk på det här. åsnan: "Jag tror inte det. Det finns alltid, det ska jag erkänna, en negativ reaktion i alla artiklar, och det är precis som du tar upp, det kan bli en negativ feedback på det sättet att människor blir nyfikna och liknande. Men i morgon då så har vi en större artikel om kunderna." GUDINNAN: "Och det lär väl inte finnas några bilder på dem va?" åsnan: "Nä, man får inte publicera bilder på dem." GUDINNAN: "Varför får man publicera bilder på prostituerade då? Eller man får tydligen påstå att tjejer är prostituerade!?" åsnan: "Anders Gerdin som är va hetere ansvarig utgivare på den här sidan..." GUDINNAN: "Precis på den sidan som han har publicerat så står det att "VI ÄR INTE PROSTITUERADE". OCH DESSUTOM STÅR DET ATT MAN INTE FÅR ANVÄNDA DET MATERIALET." åsnan: "Jag säger det igen att det här är ett fotomontage... du såg ju att det här är en karta och så ligger fotot i den här kartan." GUDINNAN: " Varför finns inte vi med i den här undersökningen då? Du menar att vi finns inte med över huvud taget?" åsnan: "Nä, ni är inte med. Jag försökte få kontakt med er, men det gick inte." GUDINNAN: "Hur då?" åsnan: "Jag var inne på er webbsida för någon månad sedan, precis som många andra webbsidor och då försökte jag att få kontakt med er för att utröna om ni erbjöd sådana här tjänster." GUDINNANS KOMMENTAR: Åsnan har alltså försökt att få kontakt med oss. Var det möjligen det här mailet han skickade: "Har madame användning för min snopp?" Vad tror ni JAG svarade?! "Javisst har JAG det, skicka den till Mistress Katrine, Box 103, 114 79 Stockholm." GUDINNAN: "Sexuella tjänster eller vad för tjänster?" åsnan: "Jag har barn i huset och vill inte använda precis de orden men du vet ju vad jag menar. Men i alla fall, jag gick ju in på er webbsida och försökte utröna om det var sådana tjänster, och ni svarade aldrig, och därför, eftersom ni aldrig svarade och jag vare sig kunde veta om det var eller inte - så togs ni inte med i undersökningen. Så ni är inte med i undersökningen. Däremot så är ni med alla de här länkarna. Och fotografen, som har gjort det här fotomontaget, han har tydligen tyckt att den här bilden på något sätt var bra." GUDINNANS KOMMENTAR: En fotograf som SNOR bilder!!! Han om någon borde veta att det är den som fotograferar (dvs JAG) som har upphovsrätten!!! GUDINNAN: "Ni kan ju faktiskt lägga upp en bild på hon som är för Hennes&Mauritz då om ni ska ha någon tjej som... Claudia Shiffer skulle ni ju lägga ut om det bara är bilder på halvnakna tjejer ni är ute efter!" åsnan: "För några veckor sen när vi skulle göra den här bilden och editera den, då tyckte jag att man bara skulle ta någon...ska vi kalla det pornografisk sida... eller liknande, men som sagt, ja..." GUDINNANS KOMMENTAR: Här avslöjar han att han visst var med och påverkade utformningen!!! Han vet sedan tidigare samtal med MIG att JAG inte vill se han profitera eller använda MITT material eller MIN kropp!!! GUDINNAN: "Varför det? Varför skulle man göra det? Och sedan kalla Henne för hora då!!!" åsnan: "Nä, men man skulle alltså göra nån form av fotomontage, med nån typ av bild där där man inte såg kvinnornas identitet eller dylikt utan bara nån typ av manliga eller kvinnliga kroppar. Men som sagt, jag jobbar med texterna och undersökningen. Sen har man foto..." GUDINNANS KOMMENTAR: Om ni behövde en naken tjej, varför inte fotografera någon kvinnlig chef på Aftonbladet i nätstrumpor...Jaså, hon ville inte det... konstigt... kunde inte chefredaktören Anders Gerdin ställa upp i nätstrumpor själv då? Om det nu är internet prostitutionen ni ska skildra så vet vem som helst som slagit på ordet "eskort" på Altavista, att det finns fler manliga horor än kvinnliga sådana! GUDINNAN: "Det märks. Det är en hel del sakfel!!!" åsnan: "Sen är det en fotograf som... jag har fotat några bilder, men just det här när det gäller fotograferingen." GUDINNAN: "Hur har du fått reda på hur gamla tjejerna är? Det stämmer ju inte över huvud taget." åsnan: "Nä, utan vi går på deras webbsidors uppgifter." GUDINNAN: "HAHAHA! Det är det ju inte!!! Hah! Det står att en tjej är 35 år. På Hennes sajt står det väl att Hon är 23. Men JAG vet att Hon är något annat!" åsnan: "Ja, nej, vi har fått lite uppgifter som vi har lagt in där. Ibland, i vissa fall så är det genom rättsmateriel, så vi har fått. Du kommer att få se sista dagen, så är det en artikel om att en prostituera kvinna i Stockholm. Hon har ingenting med dig att göra, men JAG bara säger det. JAG vill vara noga med att berätta att du finns inte med på något sätt i undersökningen eller i någon intervju. Du finns inte omnämnd. Men sista dagen har vi tagit fram rättsmaterial - och då får man ju den sakliga åldern så att säga genom att när man lämnar in en rättshandling till en myndighet så lämnar man ju personnummer - så att i vissa fall så är ju åldrarna på kvinnorna kända." GUDINNAN: "Ja vad är det för något då?" åsnan: "Jag kan inte avslöja nu. Den här serien pågår ju i sex dagar." GUDINNAN: "I sex dagar!!! I sex dagar ska ni hålla på med det här snuskeriet?!" åsnan: "Ja. Fem dagar kvar nu." GUDINNAN: "Så du är säker på att det inte finns några fler bilder med på MIG då?" åsnan: "Efter vårt samtal här så kommer jag... jag vet att det inte finns något material där man kan ha någon nytta men jag ska säga att jag ska ringa in och kolla och fråga dem om de på något sätt använt den här bilden men i morgon exempelvis då handlar det om kunderna så då finns ingen anledning att använda den här typen av bilder." GUDINNAN: "JAG skulle vara intresserad att se - om det är män som utnyttjat kvinnor på olika sätt - att se ansiktena på dem. Om ni nu är intresserade av lösnummerförsäljning så borde ni ju publicera det. Men JAG förstår att det är mäktiga män det så de kan man ju inte ge sig på hur som helst medans de här kvinnorna kan man ju exponera gång på gång - och det är ju "lite kittlande". Men det är ju så, det är häftligt att se tjejer nakna. Det är ju en jädra massa bilder här som man visar upp. Det är ju otroligt!" åsnan: "Nej, jag tror att det är mer än så här att...öh... jag tror att... men det är ju något som du får tala med Gerdin om... men , när det gäller materiel som ligger på internet så anses det som offentligt materiel och därför så kan man då publicera det..." GUDINNANS KOMMENTAR: LÖGN; LÖGN; LÖGN! Hur det är med upphovsrätt bör väl en "journalist" veta?!!! Han ljuger som en åsna travar! Det hela är så cyniskt för de satans lögnarna har helt enkelt med i beräkningen att dessa tjejer (som blivit förnedrade i Aftonbladet och dessutom bestulna på deras bilder) inte vet hur man tar vara på sina rättigheter. Nu ska vi se om alla är så LIKA inför lagen, eller om en del är mer "lika" än andra. Han påstår att det som publiceras på internet är offentligt materiel - skitsnack - hur ska då en konstnärlig och skapande person som JAG då kunna publiceras på internet eller nån annanstans utan att profitörer som åsnan och Aftonbladet ska anse sig ha rätt att stjäla MITT konstverk! Om hans slutsats är rätt, då bör JAG alltså kunna kopiera Aftonbladet på internet och förvanska och använda hur JAG vill - precis som de gjort med MIN bild! GUDINNAN: "Men det är ju knappast det om det är JAG som betalar för en sajt som där det står att det är copyright(=upphovsrätt) på alltihopa! Det står ju att det är copyright på alltihopa. Då ÄR det ju copyright! Vad är copyright för nåt annars - det borde ju vara att JAG har rätten till det och att JAG har rätt att bestämma om det får publiceras någon annanstans, och du har INTE rätt." åsnan: "Det där måste du ta upp med den ansvarige utgivaren, för det är han som advokaten i så fall ska tala med. Så det där måste du ta med honom." GUDINNAN: "Det är ju inget jävla slut på det här, om inte JAG går vidare med det här. Ni kommer ju att fortsätta åtminstone en gång om året med det här. Sedan sexköpslagen har instiftats, så är tjejerna villebråd. Det märks ju. Vi är ju fredlösa i det här jävla landet!." åsnan: " Det hade ju varit intressant att ta upp i den här artikelserien. Det var ju synd att vi inte hade kontakt innan då så att vi kunde ha talat med dig om dina synpunkter." GUDINNAN: "Ja, men det kan du ju läsa om på MIN sajt men då får du TA MEJ FAN betala medlemskap. Det kan du ju läsa om (mina synpunkter) - det står mycket om dig där!" åsnan: "jaha..." GUDINNAN: "Ja, om MINA åsikter angående era publiceringar på MIG. Så det är bara... i och för sig... det har ni inte rätt att publicera utan tillåtelse, men vi kan ju komma överens om det så att ni kan publicera det för det är intressanta saker!" åsnan: ...*tystnad*... GUDINNAN: "HALLÅÅÅ?!" åsnan: "Ja javisst jag lyssnar." GUDINNAN: " Ja, det är intressanta saker som står där. Det kunde ju du faktiskt ta upp - om du nu vill veta vad en prostituerad känner när Hon blir uthängd i media. Är ni intresserade av det - vad en tjej som blir kallad för prostituerad känner när Hon blir uthängd i media? Då kan ni läsa det och eventuellt så kan vi komma överens om att ni kan få publicera det - men inte gratis - självklart inte!" åsnan: "nä, men det där är nånting som du får ta upp med Gerdin i första hand. Nu har inte jag sett någonting på din sajt, men jag har..." GUDINNANS KOMMENTAR: Nej det är väl bilderna som intresserar din hoptorkade kuk kan JAG tänka... GUDINNAN: "Nä, men JAG skriver dagbok där. JAG berättar en hel del om dig...JAG var jävligt upprörd när ni höll på och hängde ut MIG och MIN väninna dag ut och dag in." åsnan: "Ja det var inte jag som hängde ut dig..." GUDINNAN: "Du satt ju framför datan ständigt och visade tjejer (i TV)." GUDINNANS KOMMENTAR: JAG tvivlar starkt på att det är tillfälligheter att det är just JAG och MIN sajt som visas hela tiden. Åsnan gillar inte starka kvinnor, och därför vill han förstöra MITT liv!" åsnan: "ok" GUDINNAN: "JAG har de där avsnitten. JAG har beställt de från SVT." åsnan: "Jo, jag vet att jag har blivit intervjuad i sådana sammanhang. Men JAG menar, du verkar ju...det verkar vara hemskt personligt - att du verkligen hatar mig - men jag hoppas att du inte ringer igen och hotar min fru och säger att det ska hända hemska saker." GUDINNANS KOMMENTAR: JA JAG HATAR DIG! GUDINNAN: "Hemska saker?" Ja du kan ju bli stämd till exempel men visst skulle JAG vilja skära snoppen av dig, men det är ju bara som JAG kan drömma om. Det skulle JAG förstås inte göra utan JAG hoppas på att den går i nekros och trillar av av sig själv. Sov lugnt! CIAO!" GUDINNAN - För Det Goda, Det Sanna och Det Sköna

Mistress Katrine - 12/11/00 11:03:15
My URL:http://www.mistresskatrine.com
My Email:katrine6@hotmail.com
Kön: Kvinna
Annat: Dominant

Comments:
VEM ÄR DEN RIKTIGA MEDIAHORAN I SAMMANHANGET??? Apropå Aftonlögnens senaste snaskande i "prostitutionen" på internet kan man fråga sig: Vem är prostituerad egentligen? Vem är mediahora? Vem tjänar pengar på prostitution? Återigen pekar Korsåsnan ut MIN och ANNAS sajt som någon slags bordell. Har Korsås an ingenting förstått? En bild på Mistress AnnA publiceras på sidan tretton i Aftonlögnen den 9 december UTAN VÅR TILLÅTELSE under rubriken "Internet - den nya bordellen". På vår sajt står det, på samma sida varifrån vår bild är tagen(!), att vi INTE är rostituerade utan att vår sajt är en s/m sajt där beundrare kan bli medlemmar! Vi har också ett flertal gånger påpekat att VI har copyright på denna sajt, och INGEN har rätt att använda våra bilder för publicering någon annan stans! Att döma av deras undermåliga reportage är det knappast kvinnorna man värnar om i det här fallet. De utpekas med bild och beskrivning på vad de gör. Samtidigt som man fördömer omoralen i det hela, så myser man och beskriver ingående vad som försigkommer. ad är syftet? Jo, att tjäna pengar på kvinnorna och deras verksamhet genom lösnummerförsäljning. Vad kallas en sådan man, som tjänar pengar på prostituerades verksamhet? När får vi se reportage och bild på de som har begått något brottsligt i sammanhanget Det vill säga MÄN som har köpt sex mot betalning? JAG ringde upp Korsåsnan och frågade när det reportaget kommer. ALDRIG, sa han, det är ju olagligt! Men att hänga ut tjejer som får ihop pengar till hyran på ett "skamligt" men trots allt LAGLIGT sätt, är tydligen helt ok?! Att dessutom sammanblanda kvinnor som JAG, som inte haft sex överhuvud taget med en man på år och dag, är det OK? JAG har aldrig haft sex med en man för pengar! JAG anser att det är grovt förtal! JAG har redan för ett halvår sedan talat med Herr Korsåsnan om detta, och vädjade till honom att försöka se den rent mänskliga aspekten av det hela. Det finns faktiskt en människa bakom de här bilderna. En människa med familj att tänka på. En människa so kanske tänker sig en annan framtid. Han skyllde i vanlig ordning på andra och vägrade förstå. Nu gör han om det här mot MIG! Vill han straffa MIG för MITT "syndiga" leverne? Är JAG för stark för honom? Är det därför JAG ska straffas? Följande skrev JAG i MIN dagbok på medlemsdelen efter att JAG och MIN sajt första gången hängdes ut i media. Det gäller även nu - i än högre grad. Ur maj månads dagbok: Tidigare i år - i februari - fick jag min semester förstörd av att Anna ringde och meddelade att vi hade fläkts ut på TV som prostituerade med namn och bild. Skenbart riktades slaget mot makthavarna! Det hela startade med att någon "krilleminolog" med kor drag mellan öronen sensationslystet berättade om att "politiker också minsann hade fluktat på prostituerades sajter"...suck!...häng ut politikerna då om ni anser att de med detta har gjort något olagligt! Men nej, det vågar man inte. Bättre är väl att hän a ut en tjej som inte vill synas i media över huvud taget! Till journalister, "krilleminologer", korsåsnor och andra berörda vill JAG framföra följande. Det står på vår sajt att vi INTE godkänner att våra bilder visas på TV eller i andra media! Vi gör inget olagligt! Vi säljer betalsajt, samt diverse skräp, typ c garettfimpar och våra gamla begagnade skor. Hur det kan vara prostitution att VISA BILDER där JAG matar män med kattmat eller kastar snöboll på män, har jag svårt att fatta! Att mula nån krake med snö kan på sin höjd kallas för mobbing! Om någon politike /eller journalist/ är intresserad av att tex köpa mina avklippta tånaglar så får ni väl hänga ut dem, om det är olagligt, vilket JAG tvivlar starkt på att det skulle vara! Nu har ni i stället hängt ut MIG och kallat MIG för hora på bästa sändningstid! Om i nu ÄNDÅ anser att det är prostitution JAG gör, trots att JAG inte tar av MIG kläderna, vill JAG ändå inte att ni visar MITT ansikte och artistnamn på TV nyheterna! Anledningen till att den här debatten i media startade i februari var att det stiftades en lag som kriminaliserar sexköp. Syftet med att kriminalisera sexköp var väl att skydda flickorna!? Nu har nyhetsredaktionerna gjort gemensam sak och kallat MIG för h ra på bästa sändningstid. För att ALLA ska missförstå och missuppfatta så kopplas MITT ansikte och MITT namn ihop med en prostituerads prislista över vilka sexuella tjänster hon utför. Utan kommentar! Alla som ser detta tolkar det som om att det är JAG so säljer samlag. JAG HAR ALDRIG SAMLAG MED MÄN ÖVER HUVUD TAGET!!! ALDRIG FÖR PENGAR. Jag låter INGEN man vidröra MITT kön! Någonsin! Det är DÅLIG JOURNALISTIK. Det är inte bara taskig journalistik, det är också ett övergrepp att exponera MIG och MINA bild r! Jag tycker att sossetanterna och andra som propsat på lagen kan ta sig en rejäl diskussion om vad prostitution egentligen betyder! Kan de inte definiera prostitution - trots att det är världens äldsta yrke? Asgarv! Om det ändå vore så - att lagen skydd r kvinnor från övergrepp! Icke! Jag har nu egen erfarenhet. Jag har blivit skändad inför hela svenska folket på bästa sändningstid. Detta är framför allt en konsekvens av denna lag, som naiva socialdemokratiska så kallade feminister drev på. Snälla panik oralister - tro lite mer på den vuxna människans förmåga att fatta egna beslut och styra sina egna liv! Det finns alla sorters människor i vår Herres hage. Kanske man, i stället för att stifta lagar, som slår fel, kunde öka hjälpen till de individer som f ktiskt upplever det som ett problem att vara prostituerad eller kund. Naturligtvis håller JAG med om att inga kvinnor ska utnyttjas! Men vem är ni att diktera och bestämma vem som känner sig utnyttjad, och vem som inte är utnyttjad? Jag VET efter många år som Dominatrix, att JAG inte känner MIG utnyttjad av MINA slavar. Känner JAG MIG inte utnyttjad, så ÄR JAG inte utnyttjad! Däremot är JAG övertygad om att många unga tjejer ramlar i säng med män som invaggar dem i någon romantisk vanföreställning om att det är kärlek. Tjejer blir manipulerade och lurade i säng. ALLT mannen vill ha är ett skjut. Inte bara tjejen kan må dåligt v det här, även mannen kan få dåligt samvete. Och hur känner Hon sig då? Jo, som en gratishora. Upplys dessa tjejer vet ja. Tjejer och killar ÄR olika varandra, och önskar olika saker av varandra. Ge tjejer ett självförtroende, en känsla av att de duger s m de är. Tjejer måste bli starka - i sig själva - deras existensberättigande måste kännas lika självklart för dem som det gör för killar. Gör nånting åt sådant istället, ni "feminister" som beslutar om saker ni faktiskt inte har en aning om. Ni vill inte örstå att världen är mer komplex än ni önskar. Håll i er tanter, men nu ska JAG - den STÖRSTA experten på MITT område, sensuellt sadomasochistiskt rollspel - avslöja den "hemska" sanningen - JAG TYCKER OM DET JAG GÖR! Det ger MIG en tillfredställelse bort m allt en grå vardagstillvaro har att erbjuda. Det är kanske ingen tillfällighet att MIN favoritparfym heter just "Contradiction" . Inte alla personer är enkla att greppa - en del är som JAG. Om vi inte förstår - ska vi förbjuda det och tänka "ush" och fy, det vill vi inte se - här förlorar vi kontrol en över den verklighet vi vill ha". Invagga sig i en falsk trygghet genom att använda skygglappar? JAG vill inte leva så! Det är de outforskade delarna av MIN personlighet och av LIVET som JAG vill lära känna. Det är det JAG älskar med livet, det är ett Ä ENTYR och JAG är på en lång och härlig vandring i mitt inre landskap. Jag färdas genom livet...och UTVECKLAS! JAG är - om ni så envisas - "hora" - och...FEMINIST! "Herregud, har hon blivit helt bindgalen?!" tänker ni sossetanter som har svårt att få MIN verklighet att gå ihop. Vad säger JAG i försvar - bindgalen - i så fall i dubbel bemärkelse! Hahaha! Förbjud in e variation! "Använda fittan som vapen" kanske andra fnyser föraktfullt. Ja, varför inte, svarar JAG. "Fittan" används ju MOT oss hela tiden av män som är rädda för dess makt. Varför tror ni vissa kulturer beslöjar kvinnor - det är väl ganska uppenbart för den som har koll på skillnaden mellan män och kvinnors sexualitet. Man är rädd för "fittans makt" - Kvinnans skönhet, och dess effekter - vad fittan kan få dem att göra. Varför föraktas horan? Jo, bl a för att hon har makt över män - OCH hon vet om det. JAG föraktar INTE prostituerade. Tvärtom! JAG beundrar dem. Hon är medveten om något hennes kunders fruar aldrig skulle drömma om - eller rättare sagt - vill tänka på. Det är deras mäns "mörkare begär". Dessa försvinner knappast för att man förnekar dess existens. ORDET "hora" används dock för att beteckna en kvinna som beter sig "billigt" och "ligger med vem som helst". Det gör faktiskt INTE horan! Hon ligger BARA med den om betalar Henne. Skälet till att horan föraktas är INTE att hon "ligger med vem som helst" för det gör hon inte. Hon föraktas för att hon har viss MAKT över männen. Många män kan inte ta detta, utan svarar med att nedvärdera henne. Det handlar om MAKT. För MIG är det ÖMSESIDIG diskretion som gäller. Journalistkåren, poliskåren och politiker håller varandra om ryggen. Och exponerar en försvarslös "hora" för sin sensationslystnad. Sparka på den som ligger - tycks vara snutarnas marschmelodi, med Krillemin logen Korsdrag i förtruppen. Blåser det mellan öronen? Du kanske TROR att JAG inte har något mer att förlora - JAG tillhör ju redan samhällets bottenskrap enligt rådande föreställning om prostituerade. Därför går det bra att göra va fan du vill med MIG. Ä det så du tänker, korsdraget? Det visar ditt FÖRAKT för MIG och det visar din TOTALA BRIST PÅ RESPEKT för MIN INTEGRITET och för MITT MÄNNISKOVÄRDE. Om du inte är läskunnig så kunde JAG ha förklarat för dig att det JAG gör är SOFISTIKERAD SENSUELL DOMINA S MED KLÄDERNA PÅ - INGEN VIDRÖR MIG - DET ÄR INTE PROSTITUTION OCH DÄRFÖR GÖR MINA SLAVAR INGET OLAGLIGT. På vår sajt säljer vi dessutom INTE live sessions! Det som högt uppsatte , men nu något tillplattade krilleminologen korsdraget ägnat sig åt är FÖR AL - inte forskning!! Jag trodde i min naivitet faktiskt att polisens uppgift var att FÖRHINDRA brott? Hur tror korsdraget NU att det går med det efter att du har exponerat en tjej som faktiskt INTE gjort något olagligt? JAG blir villebrådet som jagas - inte bara av MASSMEDIA utan också av knäppgökar som INTE utan din brottsgynnande verksamhet hade hittat MIN sajt! Det har blivit värre efter att korsaset exponerade mitt ansikte på nyheterna. MIN sajt är till för dem som AKTIVT letar efter detta - inte för att serveras hela sv nska folket! JAG är förbannad men vad kan JAG göra mot linslusar och mediadiktaturen? Följande avsnitt ur MIN dagbok kan ju också vara intressant att läsa! Tisdagen den 11 juli Korsåsnan den linslusen har ånyo omtalats i media (TV) sedan han förkunnat att det på nytt surfas till eskorttjejer och annan "sedeslös" verksamhet ifrån riksdagens datorer sedan en månad tillbaka. Det lustiga var dock att riksdagsförvaltningens chef sa a t hon inte hade några uppgifter på att man använt riksdagens datorer för detta ändamål. Man kan fråga sig om varför korsåsnan vet om detta men inte den som är ansvarig för den institution som trafiken kommer ifrån? Har korsåsnan sitt eget spionnät? Läser an andras e-post? Detta är väl olagligt? Nej, så här går det till. Korsåsnans spaningsmetoder är patetiska. Han går in i tidigare inlägg på snuskiga debatter på nätet och antecknar IP nummer. Sedan gör han en sökning på dessa och spårar från vilket nätver med fasta IP nummer det kommer ifrån. Att ta reda på riksdagens IP är en baggis. De som vill veta hur man gör fråga MIG. Det är också en baggis att ändra identiteten på sin egen dator och få det att se ut som om ett inlägg kommer från till exempel riksda en eller från rikspolisstyrelsen eller korsåsnans egen dator. "Bus"program som gör detta finns det en hel uppsjö av. Det är som att skriva "Göran Persson was here" på en husvägg. Det betyder ju inte alltid att det är statsministern som klottrat... korsåsn n tycks dock vara övertygad i sina "spaningar"... Man kan ju fråga sig varför han får så stor uppmärksamhet i medierna för detta, i synnerhet eftersom han begagnar sig av så pass larviga spaningsmetoder. Det verkar nästan som om korsåsnan vill verka för a t vi inte skall få skriva vad som helst till vem som helst. Eftersom SAP's kvinnoförbund lyckades driva igenom prostitutionslagstiftningen och numera också vill förbjuda pornografi kan man kanske börja fundera över om Sverige håller på att förvandlas till en Sovjetstat där myndigheterna granskar privat korrespondens i syfte att hitta "brottslingar" som avviker från "den rätta moralnormen". Dags att söka politisk asyl? Korsåsnan arbetade tidigare på uppdrag av prostitutionspolisen med att kartlägga internetprostitution. I den vevan hängdes JAG ut med bild i TV som prostituerad. Det kallar JAG för FÖRTAL - inte forskning! JAG låter ALDRIG någon man röra vid MIG över huvu taget. Detta FÖRTAL är något som JAG INTE kommer att förlåta honom för, och JAG har en advokat som arbetar på detta. Detta kan alla medlemsslavar läsa mer om i dagboken från maj månad. Prostitutionspoliserna som försökte samarbeta med korsåsnan vill nu i te ha något mer med honom att göra, eftersom han under sitt patetiska så kallade "forskningsarbete" sadlade om från "kriminolog" till journalist, och alltså gick ut med sina "forskningsresultat" i media, innan de ens färdigställts. Kriminolog, my ass! Lög aren har INTE 60 poäng kriminologi som han påstod då han anställdes av polisen, han har endast lite drygt 40 poäng i kriminologi. JAG har långt mer avancerade universitetsstudier än han....korsåsnan kallades av sina kollegor för en "Refaat el Sayeed", dvs en som ljuger sig fram. Han handskas alltså ovarsamt med sanningen. En professor i kriminologi som JAG talade med blev grön av avund när han såg den långa listan över specialistområden som korsåsnan säger sig besitta när han presenterar sig och sitt lilla hemsnickrade enmansföretag på sin sajt. Bara namnet på hans lilla företag "Stockholms kriminologiska institut" är som gjort för att förvilla det med Stockholms kriminologiska institution. Namnet ger sken av att det skulle ha någon anknytning till universi etet. Kanske hade namnet AB Bluff & Båg passat bättre. Att han är mytoman vet även de journalister som JAG har talat med, men trots detta finns det alltså plats för hans fortsatta ljugeri och skryteri i media. Det förvånar MIG att media fortfarande tar denne mytoman på allvar sedan det uppdagats att han deltagit i förhöret av den blott 16-åriga flickan som begick självmord strax efter att han snaskat i att hon prostituerat sig med hjälp av skolans datorer. Att on prostituerat sig via internet och att polisen med internet-detektiven korsåsnan i spetsen "avslöjat" Henne blev mycket uppmärksammat i Aftonsnasket och Sexpressen. Flickan tog livet av sig kort därefter. I radio talade man om vilken roll korsåsnan kund ha spelat i det hela. MIN bestämda uppfattning är att det helt klart hade en avgörande roll. Hur kan en tonårig flicka utsättas för denna press som förhör och mediauppbåd skapar utan att hon fick något stöd? JAG anser att korsåsnan och prostitutionslagen har skuld i att Hon inte lever längre. Hon såg självmord som enda utvägen, efter att ha blivit skändad i förhör där det sadistiske korsaset fick utlopp för sina sadistiska ungflickfantasier. Dessutom gick korsåsnans gode vän media ut med stora svarta rubr ker om flickstackarn. I mina ögon är de lika goda kålsupare och hypokriter. Sover du gott om nätterna med en flickas liv på ditt samvete, korsaset? Nu är korsaset alltså åter i gång och han har ingenting lärt! I övrigt kan JAG rekommendera er att läsa boken "SHOCKING LIES - Sanningar om lögner och fördomar i porrdebatten". Där avslöjas Korsåsnans icke-existerande meriter som kriminolog. Tack vare dessa "meriter", som Korsåsnan alltså bara hittat på, fick Korsås an jobbet som polisens prostitutionsforskare - ett utmärkt jobb för den som vill ägna sig åt att snaska runt på porrsajter hela dagarna. Han fick dock inte mycket gjort, och prostitutionsutredningen blev aldrig klar. Han sadlade om till snaskreporter istä let, och genast anställd på Aftonlögnen, en tidning som inte skyr några medel för att sälja lösnummer. Poliser som försökt att samarbetat med denne man kan intyga att han är en sjuklig mytoman och "handskas ovarsamt med sanningen", som en av poliserna utt yckte det. Korsåsnan fick sparken så klart. Efter att Korsåsnan hängde ut MIN sajt i massmedia i februari i år har JAG fått en psykopat efter MIG som sedan dess terroriserar och hotar MIG på olika sätt. Psykopaten har som skäl till varför han gör så mot MIG, att JAG är en "hora som ska straffas". an har tolkat exponeringen av MIG som att det är fritt fram att jaga MIG som ett villebråd. Korsåsnan anordnar drevjakt på syndiga flickor, och JAG är villebrådet. Den här häxjakten är frammanad av media med Korsåsnan i spetsen. JAG ställer Korsåsnan til svars för att JAG har fått en psykopat på halsen, som hotar MIG dagligen! Vad ska JAG göra Korsaset - gå till polisen? JAG är ditt levebröd! Utan MIG hade du inte tjänat de stora pengar du gör på att hänga ut MIG! Du visar med ditt beteende att du är hänsynslös och kan gå över lik! Fortsätter den här hetsjakten på MIG och andra flickor i media, så kommer den dagen, då JA inte har något mer att förlora. DON'T BITE THE HAND THAT FEEDS YOU !

Janne - 11/27/00 20:04:47
My Email:supa20@hotmail.com
Ålder: 21
Kön: Man

Comments:
Hej Jag undrar om det finns någon som vet när och var Erotikmässan i stockholm är ? Finns det någon hemsida där det står något om den ? Hoppas på snabbt svar !

Irene - 11/01/00 09:38:19
My URL:http://www.virtue.nu/irene
My Email:irene@uni.de
Kön: Qvinna
Annat: Rabiat radikalfeminist

Comments:
Hej! Vill bara upplysa om att min eminenta sida om pornografi och sanningen om män, som ni har med på er länksida, har flyttat till http://www.virtue.nu/irene/pornografi/intro.htm !

Victoria - 10/18/00 14:32:31
Ålder: 31
Kön: Kvinna

Comments:
Jag vill se mer av Peter North i filmer. Han är sååå läcker..

Alfred - 09/27/00 05:54:19
Kön: Man

Comments:
Jag måste också kommentera vad T-man skrev, nämligen detta: "Ett argument som man sällan hör är att porren faktiskt förbättrar (eller ger) ett sexliv till mig och andra som är för fula för att får riktiga kvinnor." Korkat argument även detta. När du tittar på porr så "får" du inte heller några kvinnor, du får bara s.a.s. tjuvkika på brudar som gör det för stålarna. Och sure, det rycker i baguetten en liten stund, men blir du lyckligare och mindre ensam av det? Näe, nappast. Förresten så är ditt argument inte alls särskilt ovanligt, jag har hört "Dom som är ensamma eller fula eller handikappade BEHÖVER porr" ca 1000 gånger. Då ser man plötsligt sex och visuell stimuli som något slags mänsklig rättighet, vilket jag an er är totalt fel. Shit happens, ibland är man kanske ofrivlligt ensam i långa perioder , men vad fasen ... har ni någonsin hört talas om att använda fantasin? Kan man inte runka utan att kolla på porr så kanske man inte var så kåt som man trodde..... Des utom så tror jag att de flesta personer som stämplar sig själva som för "fula" för att få en brud/snubbe har det största problemet liggandes i det egna självförtroendet (och jag menar ingenting illa med det) och där lär inte porren inte heller hjälpa till särskilt mycket för att åstadkomma en förbättring.

Alfred - 09/24/00 15:15:39
Ålder: 10
Kön: Man
Annat: Jag har världens största snopp.

Comments:
Peter Harold skrev (här i denna gästbok, alltså): "Sen till någonting annat, och mycket viktigare. Det är vad censurivrarna strävar efter. Jag har alltid hävdat att pornografidebatten bara är första steget. Mina argument styrks av en artikel som jag hittade på nätet. http://www.tyreso.se/infobas/forening andra/inetfor/indebatt/pan_stor.html Där framgår det på ett tydligt sätt vad målet är. Därför måste vi slå vakt om pornografin för att inte bana väg för moralisternas ambition att göra världen till ett mentalt kloster." Jag finner detta uttalande (eller vad man nu ska kalla det) PATETISKT. Nu är det faktiskt PORR vi diskuterar och ingenting annat, så kom med fräschare och smartare argument, tack. "Om vi gör inskränkingar i porren så blir det snart förbjudet att vara soss /bodybuilder/frimärkssamlare"-tjatet är såååå tröttsamt. Dessutom så kan jag meddela att Folkaktionen mot Pornografi må vara nerlagd, men det finns lokalföreningar som lever vidare under andra namn.

Hankieboy - 09/08/00 12:08:32

Comments:
Just checking...

Mongo Bello - 07/08/00 01:39:21
My Email:butofuco@iname.com
Ålder: 39
Kön: man

Comments:
Mmmmmm, chocolate glaced doughnut... (Homer Simpson)

Jakob Broström - 05/24/00 19:53:10
My URL:http://www.skaffa.hora.nu
My Email:spankthemonkey@hotmail.com
Ålder: 16
Kön: karlakarl
Annat: total-onanist

Comments:
Jayg håller med er totalt, det finns för många moralister som försöker få alla att bli "normala". T ex. jag, som tycker om att smiska apor i syftet att få dom att sjunga. Bara för detta är jag en utstötting och alla ser på mig som perverterad. Erkänn att ni också tycker om att spanka små gulliga silkesapor tills deras håriga rumpor är alldeles blodiga!

Kommentar: Visst, det gillar väl alla!

Vankelmodig - 05/23/00 13:25:48
My Email:odd_even@hotmail.com
Ålder: 38
Kön: man

Comments:
Hej! Jag har kollat igenom sajten, och det finns en del bra grejer här. MEN, det är en sak jag saknar, nämligen er syn på porrindustrin. Ingenstans på sajten hittar jag något om porrindustrin. Anser ni att porrindustrin utnyttjar människor i socialt, psykologiskt eller ekonomiskt underläge? Att porraktriser och -aktörer ser sig tvingade att göra saker de egentligen inte vill av ekonomiska eller psykologiska skäl (typ taskig uppväxt)? Vilket ert svar än är, vilka belägg har ni för era åsikter? Om svaret är ja, vilka konsekvenser har det för FFP:s verksamhet? I vilket fall kan man, om man vill vara seriös, inte låtsas om att denna fråga inte finns, utan era åsikter om porrindustrin måste upp på hemsidan. Ett råd i all välmening från en vankelmodig socialistisk porrkonsument.

Günther Clark - 05/18/00 15:44:38
My URL:http://www.oocities.org/seventyseven_de
My Email:seventyseven_de@yahoo.com
Ålder: 37
Kön: Man
Annat: Pornograf

Comments:
Als der verdammte Kopf gesagt hatte, ich bin ein bisschen müde...

Lola - 04/13/00 01:14:51
Ålder: 19
Kön: Kvinna
Annat: feminist

Comments:
hej! Jag har med stort intresse följt debbaten på den här sidan (fast jag borde plugga). Jag vill börja med att säga att jag är imot porr som den ser ut idag, samt att jag är feminist. Och hör och häpna jag ÄLSKAR sex och har det ofta och gärna med min äl kade pojkvän. Jag hatar definitift inte män som du tycks tro att alla feminister gör, och att protestera mot dagens porr har ingenting med mannshat att göra utan mer med sunt förnuft. Jag är faktiskt förvånad över att det inte är fler killar som kritisera porr. Inte bara för att porr oftast är kvinnoförnedrande, utan också för de sätt på vilket MÄN skildras i porr filmer. Min pojkvänn och mina killkompisar är ialla fall trötta på att framställas som blåsta,överkåta,testosteron pumpande,kvinnoutnyttjane mo ster som knullar på allt som rör sig. Nej fram för mer jämnlika, glada, erotiska filmer där både män och kvinnor behandlas med respekt. Jag säger inte att allt ska vara soft sex, jag säger bara för att det är lite hårdare sex så behöver man väll inte förn dra människor och behandla dem illa. För mig (och de flesta vettiga människor) handlar sex om tillit, respekt och lust oavsett hur man utför akten. Och apropå anal-sex du har jävligt rätt i att verkligheten inte är som i filmerna. Det krävs försiktighet ch glidmedel (och alla gillar det inte i alla fall). Varför visar man inte det i filmerna? Varför skulle det vara mer upphetsande att man bara "bankar på" den stackars bruden? Varför visar man inte verkligheten. Då hade kanske ungdomsmotagningar sluppit t imot 14 åriga flickor med spräckta anus och krossade hjärtan. Och kan du verkligen påstå att det är en slump att den mest hyrda porrfilmen bland unga killar ivårt land år 98/99 heter Italiensk Lolita, och handlar om en gruppvåldtäckt av en minderårig fli ka. Och de ökade gruppvåldtäckterna i vårt land. Jag skulle inte tro det. Tack för ordet.

Peter Harold - 04/10/00 17:20:31
My Email:peterharold@passagen.se

Comments:
Maria, tidelag är inte förbjudet. Det ströks ur lagboken 1944 (tror jag). Det andra du talar om är en tänkt tillämpning för att kringå avskaffandet av tidelagsförbudet, men det är en modern konstruktion och mig veterligen bara användbar så länge man inte kadat djuret. Jag tror du tänker på bestialitetsgärningar där djur stympats. Det är inte samma sak som vad vissa hundägare sysslar med där hemma i köket... Sen till någonting annat, och mycket viktigare. Det är vad censurivrarna strävar efter. Jag har alltid hävdat att pornografidebatten bara är första steget. Mina argument styrks av en artikel som jag hittade på nätet. http://www.tyreso.se/infobas/forening/andra/inetfor/indebatt/pan_stor.html Där framgår det på ett tydligt sätt vad målet är. Därför måste vi slå vakt om pornografin för att inte bana väg för moralisternas ambition att göra världen till ett mentalt kloster. Till sist, kära förening! Stå på er. Tack för ordet!

Maria - 04/04/00 14:59:58
My Email:vix42@hotmail.com
Ålder: 18
Kön: Kvinna

Comments:
"Det är lagligt att spänna på sina husdjur så länge de inte tar skada." Detta står i eran FAQ, vilket inte stämmer. Sexuellt umgänge med husdjur är olagligt, eftersom det räknas som "misshandel" (eller vad man nu ska kalla det) av husdjuret. För övrigt tycker jag inte att det är något fel med porr så länge man bevisligen vet att ingen skadas.

T-man - 03/18/00 09:16:29
My Email:Tompa_rocks@hotmail.com
Ålder: 22 (mentalt 12)
Kön: Mansgris

Comments:
För några dagar sen var jag och svenska bil och rusföreningen ute och hyrde film. Framför mig i kön stod en skäggig äldre herre med enorm ölmage som var i färd med att köpa porr just då vi kom in i affären. Mycket skamsen snubblade han ut. Ska det behöva vara så? Nu tror jag att porrdebatten som vi har nu snart kommer att blåsa över, men ändå tror jag att det föreligger en fara att ta bort den. Ett argument som man sällan hör är att porren faktiskt förbättrar (eller ger) ett sexliv till mig och andra som är för fula för att får riktiga kvinnor.

- 03/16/00 13:36:22
My URL:http://musicvideos.cc.st

Comments:
http://musicvideos.cc.st http://musicvideos.cc.st http://musicvideos.cc.st http://musicvideos.cc.st http://musicvideos.cc.st http://musicvideos.cc.st http://musicvideos.cc.st http://musicvideos.cc.st http://musicvideos.cc.st http://musicvideos.cc.st http://musicvideos.cc.st http://musicvideos.cc.st

Stefan - 03/10/00 10:34:33
My Email:sb66@spray.se
Ålder: 34
Kön: man

Comments:
Internet är det bästa som hänt. Det ger människor över hela världen ett medium och en möjlighet att träffas. Jag är för porr och ytrrandefrihet. Varför, tja om det sklle finnas någon som bestämde över mina åsikter och vad jag vill och väljer att bli upphe sad av så är jag inte längre fri. Tänk efter lite ni som är emot porr och har idder om att sex endast ska uttryckas i barnalstrande syfte, vem har då RÄTT till sex? Jo då är det så att kvinnor efter klimakteriet kan ej få barn de blir infertila, då går de gruppen bort, sen har vi sterila kvinnor och män, då går den gruppen bort, sen har vi förståndshandikappade ska inte de få uppleva njutningen och den närhet som sexualiteten erbjuder, män med prostata besvär ska inte de få ha sex, den enda gruppen som en igt vissa har rätt till sex skulle vara kvinnor under klimakterie ålder och fertila män!!!!!!!! Tänk efter innan ni porrmotståndare kommer med era pekpinnar, alla människor har rätt till sin sexualitet och människor i det stora hela har ofta blivit upphetsade av porr. Porren är en spegling av det liv vi nu lever, porren utvecklas i olika riktningar för konsumenter vill ha det så. Jag har tittat på porr halva mitt liv och jag har absolut ingen lust att våldta en kvinna det för mig går bort, vem kan jag tacka för detta s tt att tänka, jo föräldrar som förklarade för mig sexualitet, lust, kärlek och porr och skillnader eller likheter i dessa. Sexualitet är det som driver människan i att utveckla sina preferenser, eller identifiering, den inkluderar saker som erotik, sensua ism, lust, smekningar, beröring, kärlek, porr, nakenhet, den driver oss människor att söka en partner någon att dela våra liv med om inte för livet så för en kort stund i våra liv. Rätten till hur jag vill uttrycka min sexualitet vill jag bestämma, den ska inte bestämmas av någon annan, den är MIN! Tack för mig, njut av livet och stressa inte så mycket. Stefan

Kommentar: Är det här det vettigaste som har skrivits i gästboken hittills? Stark kandidat... Tack så mycket för dina visdomsord!
//Hankieboy


Peter Harold - 02/27/00 19:28:15
My Email:peterharold@passagen.se
Ålder: 25+ (sedan ett antal år)
Kön: Kille/grabb/man

Comments:
Hejsan! Jag har sett på stan (Sth) affischer för Folkaktionen Mot Pornografi. Det har varit några demonstrationståg och dylika kampanjer. Nu senast har jag sett att Elevkampanjen skall ha något utomhusmöte. tydligen finns det ett stort antal människor som engager r sig i kampen MOT pornografi. Därför var det roligt att se denna hemsida. Men varför inte höja ambitionsnivån och organisera oss så att vi verkligen syns? Exempelvis anordna ett alternativt demonstrationståg som går ett tiotal meter efter Folkaktionen MO Pornografi? Vi skulle kunna göra egna plakat - med budskap för pornografi, sexualliberalism och yttrandefrihet. Så undrar jag vad det är för fula fiskar som döljer sig i "MOT-klubben". Jag vet att dom ägnat sig åt videofotografering utanför sexbutiker och begått sabotage mot nämnda inrättningar. Även kunderna har blivit utsatta för trakasserier. Varför hör vi ingen ing om detta i medierna? Ni som håller med mig eller vill diskutera är välkomna att maila mig. Tack för ordet!

Kommentar: Varsågod! Ordet är i stort sett fritt här i Gästboken!
Jag läste nånstans att Folkaktionen MOT Pornografi hade gått i graven för några månader sen, men jag kan ju ha fel. Eller så kan de ha ändrat sig... Ett demonstrationståg för pornografi är en ALLDELES LYSANDE IDÉ!!! De som vill ta itu med att organisera s dana på sina orter kan ju skriva ett meddelande här i gästboken. Och ni som är intresserade av att deltaga i ett tåg i Göteborg kan skicka ett mail till mig på ffporn@hotmail.com.
Tyvärr är det så i människans sinne, att hatet är en starkare motivation än förnuftet. Organisationer mot allehanda saker, och i synnerhet mot individens rätt att tänka och välja själv, är mer ihärdiga än folk som oss, och andra grupper som försvarar andr rådande förhållanden. Men vi måste kämpa!
OBS!! Det här är ingen uppmaning till att börja hata! Hata aldrig dina fiender, det grumlar ditt omdöme, som Michael Corleone sade.
//Hankieboy

Master Ers - 02/19/00 16:18:13
My URL:http://nightsites.com/artists/masterers
My Email:jansson@madmail.com
Ålder: 37 / 38
Kön: PAR
Annat: bdsm

Comments:
Hej, ville bara tipsa om våran lilla hemsida som jag nyss lagt upp. Än så länge finns det bara bilder där men det kommer mer.... http://nightsites.com/artists/masterers

Setareh - 02/17/00 12:21:34
My Email:leskig@spray.se
Ålder: 18
Kön: kvinna

Comments:
Jag är för porr, och tror att det är en fantasigrej som några killar (från början) hittade på för att det är trevligt att titta på helt enkelt. Sedan tycker jag att våldtäkter absolut inte ska finnas på film, och absolut inte om den är vinklad så att man ka bli upphetsad. Det borde helt klart finnas en lag på att det absolut inte får förekomma. Porrfilm är helt okej, bara ingen skadas av det.

asd - 02/12/00 09:59:04
My URL:http://asd
My Email:asd
Ålder: asd
Kön: asd
Annat: ad

Comments:
asd

jojje - 12/30/99 12:18:59
My Email:jojjeboy@home.se
Ålder: 25
Kön: kille

Comments:
Bra initiativ! Själv älskar jag porr (kul porr, inte barn, djur etc)! Vore kul att komma i kontakt med andra, tjejer och killar, med samma intresse... Finns i Stockholm... Mejla gärna;)

Eleonora - 12/27/99 14:02:34
Ålder: 16
Kön: antar att jag inte kan kalla mig kvinna (än)

Comments:
Detta kommer säkert många att tycka är mycket löjligt men någonstans måste man lätta sitt hjärta. Porr sänker mitt självförtroende. Jag har en pojkvän som har tittat på porr i halva sitt liv . Förut var detta inte något att tänka på utan vi kunde skämta om porr mm. Men så en kväll när vi kom hem, (hade varit ute och festat)jag var lite kåt och ville vara med honom,satt han sig och såg porr... Detta gjorde att jag blev otroligt förnedrad och började sedan att tänka på vad porr är med allt kvinnoförnedrande mm.Detta har gjort att jag nu är helt emot denna verksamhet och att vi inte kan nämna porr utan vilda disskusioner. Vidare tycker jag att porr gör att killen får fel syn på sex.Sex ska vara kärlek inte något porr inspererat jucka-jucka. Jag har frågat honom vad för slags porr filmer han mest tycker om . Hans svar var icke hemma gjord lessbisk film.När jag frågade varför svarade han jag vet inte kanske för att det är extra mycket nakenhet med två brudar.Och vad är det då för brudar i en i ke hemma gjord porrfilm. Jo det är översminkade blondin brudar med silikonbröst.Och hur sak man kunna leva upp till det ?Omöjligt. Sedan minns jag att vi förr i tiden satt och pratade om porr och jag sa(skämtade) men jag tittar också på porr !Hans reaktion där var: Men du får ju inte se på porr! och varför ? jo han ville inte att jag skulle jämföra alla jätte kukar i porrfilmerna med hans egen.Detta nämner han inte förståss inte mer eftersom porr nu blivit en slags tabu i vårt förhållande. Jag hoppas att jag får et klokt svar så att jag slipper må dåligt av att tänka på att min pojkvän sitter hemma framför tv:n och runkar...

Maria - 12/11/99 18:40:48
My URL:http://go.to/marias.hemsida
My Email:mariamail@telia.com

Comments:
Janne skrev: "Titta på vad porr är innan ni krossar den". Och visst, jag håller med om att man inte ska gå till attack mot företeelser som man inte har någon vidare koll på - men jag skulle också vilja travestera Jannes visdomsord och säga så här: Titta p vad porr är innan ni hyllar den. (Och med "titta" menar jag då titta kritiskt och uppmärksamt, inte bara titta i syfte att bli uppkåtad och underhållen.) Vidare så får jag väl tacka Hankieboy för besöket i min gästbok - och så är alla naturligtvis välkomna att besöka min hemsida, som bland annat handlar om porr. Hejdå!

Janne - 11/24/99 23:14:19
Ålder: 46
Kön: Man

Comments:
Hej på er alla! Jag har några funderingar eller frågor som jag skulle vilja ha svar på. Först vill jag säga att jag inte tycker om våldsporr eller några andra ytterligheter utan att räkna upp alla de sorter som finns. Nu till frågorna 1) Hur kommer det sig att det alltid är de som är mot porren som vet hur det går till i porrbranchen? 2) Hur kommer det också sig att det köps så mycket porrfilm om det nu är så att det är fel med porr? 3)Vad är porr är det när man ser sin tjej i sexiga underkläder och med en blick i ögonen om säger mer än 1000 ord? 4)Eller är det när man ser en tjej på en film som visar brösten? Ja jag skall inte ställa mer dumma frågor nu. Men vad jag menar är att det finns män och kanske kvinnor men mest män som är i åldern 35-60 år som inte får sex. Att dom inte får sex kan bero å många saker att dom är ensama eller att deras sambo/partner inte vill ha sex med dom. Det är här som jag tror att porren kan göra en gärning för dom har ju trots alla moraltanter eller gubbar en sexdrift som gör att dom har ett behov att tillfredställa. Detta har dom varken om porren finns eller ej. Men porren kan förhindra i deras fall at dom går ut på gatan och våldtar eller gör annat sexuellt ofredande. Jag tycker inte att man ska blunda för detta problem. Sedan kan man vara riksdagsman eller annan politiker som kan stå och säga krossa porren. Titta på vad porr är innan ni krossar den. ag är varken för eller emot men jag tycker nog att den trots allt kan fylla en funktion i det sjuka samhälle som vi har idag. Man kan bara hoppas att vi människor en dag skall acceptera varandra för vem vi är och inte för vem vi inte är. Nog snackat denna gång. Tack för mig och fortsätt att prata på på denna sida den är en ventil för alla som vill säga sin mennig. Hej då!

Lennart Stenlund - 11/24/99 20:19:18
My Email:ls@skandinaviskaenergimaklarna.se
Ålder: 53
Kön: Man
Annat: Lyckligt gift

Comments:
Den nartuliga vägen.

micke - 11/24/99 14:34:24
Ålder: 26
Kön: man
Annat: tjena

Comments:
bra att någon bryr sig om porren

tadde - 11/12/99 14:28:47
My Email:bellsebum@yahoo.com
Kön: man

Comments:
Jagtycker bara att det ärbra att porr finns men jag har full förståelse för de som inte har lärt sig att uppskatta porr. Jag är faktist emot allt som heter hårdporr och sånt skit men det finns nåt som heter mjukporr eller vanliga erotiska filmer och det tycker jag är lite småmysigt! Jag skulle vilja ha kontakt men nån mågen kvinna i Södra dalarna som vill experimentera med en ung kille!

Rugge - 11/04/99 09:48:21
My Email:spookey69@hotmail.com
Ålder: 24
Kön: Man
Annat: Medlem 67

Comments:
Hej! Vill säga att det är skönt att man inte är ensam. Jag är så TRÖTT på alla som klankar ner på porr. Visst tycker jag att det är fördjävligt med barnporr, våldtäkter, djursex och alla former av övergrepp. Men jag tror inte att porr har med det att göra, personer som syslar med dessa saker är inte normalt f ntade i huvudet. Dem skulle göra de sakerna ändå. Vi som tycker om porr blir automatiskt inte pedofiler och våldtäksmän. Om porr är gjort på ett bra och fint sätt blir ingen utnyttjad och både kvinnor och män kan njuta av den. Avslutningsvis så tycker jag att man ska förbättra sexualupplysningen i skolorna och göra ungarna mer ödmjuka mot varandra, så kanske men får bukt med problemet med de sexulla övergreppen i skolor och på fritiden. Kritisera gärna! Ha ett bart underliv! Rugge

- 11/01/99 14:56:38
Ålder: 16
Kön: kvinna

Comments:
Hej igen! Det dåliga i att det enbart produceras filmer "enbart" för män är att det spär på fördomen att kvinnan inte skulle känna lika mycke sexuell lust. Eller rent av kåthet. Jag skulle egentligen inte ha något emot om det bara producerades filmer för män så län e det var jämnställt. Och jag kan inte riktigt hålla med dig om att det produceras en mängd olika slags porrfilmer och att det skulle vara en fördom att kvinnan är undrlägsen i de flesta filmerna. För av egen erfarenhet har jag sällan stött på filmer dä kvinnan inte är underlägsen. Men en viktig del i debatten är hur men definerar underlägsen. Vad jag menar med underlägsen är tex där kvinnan blir tagen av många män och där enbart männen bestämer hur det ska gå till. Att bli tagen av många män är i sig i te förnedrande men däremot att bli behandlad som om man inte hade någon egen vilja. Förstår du vad jag menar? Jag tycker att de som har lust att kolla på porr ska få göra det utan inblandnig från andra. Varje människa ansvarar för sig själv och sitt eget samvete. Men kollar man på porr ska man också kunna ta konsekvenserna av sitt handlande i form av att "vissa" vinnor kommer att se den som en tänkbar våldtäksman. Samhället kommer alltid att döma de människor som bryter mot dess normer. Det är bara någor man måste acceptera. Pallar man inte inte det ska man inte ge sig in i leken. För jag tycker det är fel av vi sa porrförespråkare som å ena sidan gärna försvarar porren men sen känner sig som en offer då människor dömer och kanske främst kvinnor eftersom det är de som är mest "utsatta". Jag har ingen som helst tanke på kollektiv skuld om det är vad du tror. Jag m nar bara att varje människa tar ansvar för sig själv och sina egna handlingar. Men skulle det uppstå problem som att människor ser ner på en är det upp tillvar och en att förändra den bilden. Jag tror att för att förändra synen på porr idag måste porren ndras. Jag tror inte att den porr som finns idag kommer att överleva och varför jag tror det är att i samhället håller det på att bli alltmer jämställt.

Acka - 10/31/99 02:35:57
Ålder: 16
Kön: kvinna

Comments:
Hej! En intressant sida får jag verkligen säga. Det är kul att se att det finns så många människor som engagerar sig i denna fråga. Men vet dock inte riktigt hur jag ska ta ställning till era åsikter. Om jag har förstått er rätt är ni för porr och är emot all orm av moralisering. Jag har full respekt för era åsikter, men tycker att ni sänker er på en låg nivå då ni försöker finna stöd hos människor genom att smutskasta porrmotståndarnan. Jag tycker det är fel sätt att genomföra en debatt på. Jag vet att detta örekommer bland porrmotståndarna också och det är lika fel det. Jag tycker ni ska framföra fler sakliga argument. Då kanske fler människor lyssnar. Om jag var ni skulle jag fråga mig vad det är porrmotståndarna är i mot igentligen. Är det porr i sig eller är det hur dagens porr ser ut? Jag tror att ni skulle vinna på det i längden. Då skulle ni med all säkerhet vinna större förtroende bland män och kvinnor men främst bland kvinnor. För det är dom som är era riktiga starka motståndare. För jag tror inte att alla kvinnor idag är emot porr. Det är bara den porr som produceras idag. Där kvinnan är underlägsen mannen.För ingen som är insatt i den här disskutionen kan säga att porren i dag inte är kvinnoförnedrande och får konsekvenser. Jag tycker det är bra att ni förespråkar porr. För porr är det mest naturliga i världen. Det finns inget vackrare än att se två människor älska. Men det ska ske på lika villkor. Jag är inte emot S/M sex om ni tror det men det jag är emot är att i dagens porrfilmer är enbart gjorda för män och att kvinnan nästan alltid är underlägsen. Jag vet att det finns kvinnor som tänder på det och ser inget fel i det men jag vet också att det finns en större grupp som inte gör det. Vad finns det för filmr för dom? Ni skrev själva något om att v r sexualitet är något så grundläggande att den inte får förtryckas. Men är det inte det porren gör idag gör? Förtrycker kvinnas sexualitet genom att enbart producera filmer för män. En annan sak är att i dagens filmer visas oftast bara det extremaste. Det som inte har någon verklighetsförankring alls. Jag vet att det är lite av grejen att kolla på porrfilm. Att se det man i vanliga fall inte gör. Men tycker ändo att de som producerar filmer måste ta på sig något form av anvar att synen på sex inte förvrids För då har den motverkat sina egna syften. Jag är väl medveten om att de som producerar filmer idag inte har det ansvaret. Men skulle ändo tycka att det var kul men fler människor som vågade bry sig. En sak till är att jag är inte emot dagens porr enbart för att kvinnan förtrycks utan också för att männen som medverkar i porrfilmerna far illa psykiskt. Det är vetenskapligt bevisat så jag tänker inte förklara mig. Jag är varken manshatare elller tror att alla män är tänkbara våltäksmän vilket ni verkar tro att alla som inte köper era argument helt och hållet är. Det är synd för det visar bara en stor okunskap från eran sida. Nu orkar jag inte skriva mera. Men det är bra att ni engagerar er. Det kanske kan få igång en debatt. Förrhoppningsvis något mer nyans rad än den som finns här.

Kommentarer: Tack för ditt fina inlägg. Det är kul att i alla fall nån anstränger sig och skriver nåt vettigt här. Angående smutskastning: Problemet med porrmotståndarna är att det nästan bara är de mest knäppa manshatarna som orkar argumentera, skriva böcker och hålla på. Därför är deras syn på saken den mest offentligt etablerade, även om de flesta vanliga kvinnor och män som inte gillar porr antagligen inte delar deras världssyn. Lyckligtvis håller det på att förändras, och det börjar dyka upp porrkr tiker som man kan argumentera med. Smutskastningen är inget vi sysslar med medvetet, som ett led i debatten. Och vi skulle inte använda ordet "smutskastning" heller. Vi skriver bara vissa saker för att roa oss själva. Jag ber om ursäkt om någon vettig per on känner sig träffad.
Olika porrmotståndare är emot olika saker. Förutom de mer extrema, fascistoida feministerna (Dworkin, MacKinnon, et al) finns det religiösa fanatiker, diverse nazistiska rörelser, och naturligtvis vanliga människor. Det känns jobbigt att pytsa ut argument mot alla dessa grupper, utan vi hör hellre deras argument här, och besvarar dem efter bästa förmåga. Vi har inte obegränsat med tid att arbeta med det här. Så alla ni som läser det här; Skriv in era åsikter! Och om de inte är sansade så hoppas jag att de r komiska i alla fall.
Angående att kvinnor är emot dagens porr: Ditt inlägg ger intrycket att alla kvinnor skulle vara emot dagens porr, men det kan ju inte ha varit det du menade. Att kvinnan skulle vara underlägsen mannen i dagens porr är ett vanligt påstående. Om man bortse från den subjektivitet som alltid spelar in i tolkningen av porr och andra mediala yttringar, så är det fortfarande en grov förenkling. Min kommentar är: Jag vet inte. Inte ens jag kollar på all porr som kommer ut (!!!). Många talar som om porr vore ett rundämne som endast finns i större eller mindre mängder, men det är naturligtvis inte sant. Porrmarknaden idag är oerhört mångfacetterad, med olika filmer för olika smakinriktningar. Jag kanske är The Ultimate Mr. Nice Guy, men jag brukar inte få tag på f lmer där kvinnor är underlägsna (inte för att jag letar). Om man har en viss koll är det inte så svårt att någorlunda pricka in vad man vill ha.
Porren är inte bara gjord för olika män, det görs även lite porr för kvinnor också. Utöver detta satsas det mycket på porr för par. Kundgrupperna är naturligtvis inte så homogena som de här olika etiketterna gör gällande; många kvinnor gillar klassisk man porr (där variationen i stil och innehåll också är väldigt stor). Men det ligger nåt i det du skriver, porrmarknaden "för kvinnor" är fortfarande sorgligt underutvecklad. En sak jag inte förstår är varför det faktum att en porrprodukt är gjort främst för än skulle var dålig.
Jag håller inte med om att det extremaste skulle vara det enda som visas i dagens porrfilm. Vad som hänt under 90-talet är främst att nischningen av marknaden har ökat. Det måste medges att analsex blivit vanligare, som ofta brukar påpekas, men vaddå? Se in artikel i ämnet för mer info. Vissa hävdar att våldtäktsskildringar blivit vanligare, vilket är en så stor lögn att man vill spy. Våldtäktsskildringar förekom under 70-talet, men blev snabbt passé när man kom underfund med att folk inte gillar det så m cket. Det här spelar ingen roll i Sverige, där det är olagligt i vilket fall som helst.
Detaljen med att män i porrfilmer far illa psykiskt är väldigt intressant. Vi skulle väldigt gärna höra mer om det här. Många porrkritiker talar om vetenskapliga bevis, men det enda som verkar finnas publicerat är samma gamla tvivelaktiga test med elchock r och sånt.
/Hankieboy

Herr åsikt... - 10/23/99 20:02:47
Kön: man

Comments:
Bra försök att verka saklig..men ni är det ändå inte. Sedan är ni flytande i resonemangen..ni är tydligen nödvändigtvis inte emot barnpornografi..om man ska tolka ert manifest. På det hela taget tvivelaktiga försök för att ni är emot all form av censur. L gar och censur är till för att skydda människor inte gära det sämre för dom. En del har problem med porr och får en sämre kvinnosyn. Det är ett faktum att det är så. Oftast är det unga högfärdiga högeraktivister som står för era åsikter..utan att de för egen skull varit fast i porrens gissel...men det är som sagt alltid lätt att ha en åsikt.

Kommentar: Bra försök att verka saklig... och så vidare. Vi sysslar inte med barnpornografi, är vad det står i manifestet. Eventuellt kommer vi ändra ordalydelsen, eftersom det sannolikt är mycket enklare än att lära allehanda nätsurfare att tänka. Cen ur är även, och traditionellt i första hand, till för att skydda en viss grupp människor: de styrande. Om det är bra eller ej beror givetvis på hur man vill att en stat skall styras. Angående din kommentar om porr och sämre kvinnosyn: Om du känner till nå ot faktiskt samband, så skulle vi mycket, mycket gärna ta del av de hemligheter du sitter inne med.
Du har rätt i det där med högfärdiga högeraktivister. Tyvärr, eftersom det är frågor som är mycket viktiga, och som borde omfattas av hela den demokratiska politiska skalan i en fungerande demokrati. Högfärdiga högeraktivister brukar skrämma bort alla de om inte är så sugna på marknadsekonomi och vad det nu kan vara, vilket får följden att de reflexmässigt säger emot allt som högerfolket säger. Det är min teori i alla fall.
/Hankieboy


feminist - 10/09/99 09:29:15
Kön: kvinna!

Comments:
fy fan vad äckligt. tycker ni att porr är bra? det är ju sjukt. porr visar att kvinnorna är underlägsna och att det är mannen som bestämmer. det förmedlar sjuka ideal!!!! KROSSA PORREN NUU!!!!!

LERA. - 09/21/99 00:32:42
My URL:http://www.angelfire.com/biz4/lera/
My Email:weblera@hotmail.com

Comments:
Besök den nya Web-tidningen LERA. där du kan finna allt om SEX, FILM, LITTERATUR, RELIGION & FILOSOFI! LERA. är politiskt och religiöst obunden, och absolut inte feministisk eller puritansk. Läs artiklarna - Varför får inte jag hora? & Vår (omotiverade) rädsla för porr http://www.angelfire.com/biz4/lera/ LERA. är per definition smutsig!

Pontus - 09/15/99 20:09:28
Ålder: 16
Kön: Man
Annat: Tro inte att jag är en okunnig snorunge...

Comments:
Det är likadant överallt! Ni porrförespråkare påstår att det finns "jämlik porr, mjukporr, porr som inte förtrycker..." Det är fel! I porrscener framställs kvinnor som sexmaskiner utan vare sig vilja eller värde. Porr är facsism och kan ALDRIG bli nåt annat! Men tänk efter nu: vad dras i smutsen av porren? Vet ni det? Jo, nämligen EROTIKEN. Erotik är nåt helt annat än porr. Erotik står för sensualism och sexualism. Det är nåt vackert och det ska man få njuta av. Men det folk gör i dag är att blanda ihop begreppen! T.ex; tittar man på en nakenbild av en kvinna så säger alla att man tittar på en "porrbild", och på baksidan av en våldsporrfilm står det "erotik". Det är ju sinnessjukt!!! Skilj på begreppen! Porr är porr, och erotik är erotik. Det går inte att blanda ihop begreppen. Folk måste lära sig att skilja på begreppen, och inte döma på förhand! Krossa porren, OCH LYFT FRAM EROTIKEN! Låt inte porren dra med sig erotiken i avgrunden! BEFRIA KÄRLEK OCH EROTIK! KROSSA PORREN!

Kommentar: Det låter ju jättefint, och originellt också. Om du verkligen brinner för saken vore det en väldigt god idé att förklara skillnaden för alla som läser denna gästboken, just här. Annars får man lätt intrycket att det är skrivet av en okunnig norunge som häver ur sig en massa stora ord i tron att han ska imponera på tjejer med sin känslighet och kultivering. Vi väntar med spänning!
/Hankieboy


Anders - 09/15/99 10:00:10
Ålder: 26
Kön: Man
Annat: Srimad Bhagavatam, källan till gudsmedvetet liv.

Comments:
I Srimad Bhagavatam bok 5 kapitel 26 vers 21 står följande: "En person som utan urskillning hänfer sig åt sex - till och med tillsammans med djur - förs efter döden till helvetet Vajrakantaka-salmali. I detta helvete finns ett sidenbomullsträd fylld av tö nar, vilka är lika kraftiga som åskviggar. Yamarajas medhjälpare hänger den syndfulle mannen i detta träd och drar ner honom med våld, så att hans kropp sargas svårt av törnena." Vidare i Srimad Bhagavatam bok 5 kapitel 26 vers 26 står det följande: "OM e dåraktig medlem av de två gånger födda klasserna (brahmana, ksatriya och vaisya) tvingar sin hustru till att dricka hans säd, på grund av ett lustfyllt begär att hålla henne under kontroll, sänds han efter döden till helvetet Lalabhaksa. Där kastas han n r i en strömande flod av sädesvätska, vilket han tvingas att dricka."

Kommentar: Kinky.

Anders - 09/14/99 10:01:45
Ålder: 26
Kön: Man
Annat: Sex är endast till för barnalstrande syften.

Comments:
I Srimad-Bhagavatam bok 7 kapitel 9 vers 45 står det följande angående sex: "Könsumgänge liknas vid kliandet av två händer för att befria en från klåda. Grhamedhis, så kallade grhasthas som saknar andlig kunskap, tror att detta kliande är lyckans högsta plan, fastän det i själva verket är en källa till lidande. Krpaner, dvs dårar som är raka motsatsen till brahmaner, blir aldrig tillfredställda genom upprepad sinnlig njutning. De som är dhira, som är besinningsfulla och utstår denna klåda utan att klia, är emellertid inte underkastade de dåraktiga skurkarnas lidande." Srila Prabhupada har gjort följande förklaring till denna vers: "Materialister tror att sexuellt umgänge är den största lyckan i den materiella världen, och därför gör de upp utstuderade planer för att tillfredsställa sina sinnen, särskilt könsorganen. Detta finer man överallt, och särskilt i västvärden, där man gjort reguljära arrangemang för att på olika sätt tillfredsstäla den sexuella lustan. Detta har emellertid inte gjort någon lycklig... Sådana personer går här under beteckningen krpana, gnidare. Människolivet är den största tillgången, ty i detta liv kan man up nå tillvarons mål. På grund av avsaknad av utbildning och kultur är dock människan tyvärr fängslade av sexuallivets falska lyckokänsla. Prahlada Maharaja ger därför rådet att man inte skall vilseledas av sinnesnjutningens civilisation, och särskilt inte a det sexuella livet..."

Thomas - 09/10/99 21:25:39
My URL:http://www.ix.nu/girls
My Email:tpw-girls@work.utfors.se
Ålder: 36
Kön: man

Comments:
Jag gör ett ytterligare inlägg i kväll, för jag tycker efteråt att jag skrev så kort i det förra. Verkligen trevligt med en gälsbok där tjejer kan komma till tals om att det skulle vara mycket mer mansförnedring i porr - det håller jag verkligen med om! D t är ju dessutom jättebra att någon uttalar sig *för* pornografi som FPP gör! Maila mig gärna om olika sätt att förnedra män i porr eller klicka på länken för att se mig naken och kolla in min hemsida!

Thomas - 09/10/99 16:14:01
My URL:http://ix.nu/girls
My Email:tpw-girls@work.utfors.se
Ålder: 36
Kön: Man

Comments:
Se mig naken!

Ulrik - 09/09/99 19:05:59
My Email:
Ålder: 1-99
Kön: diskutabelt
Annat: a lot

Comments:
Raaaap!

Kommentar: Tro det eller ej, men detta är inte det mest puckade inlägg vi fått här. /Hankieboy

Gamla gästboksgrejer
FFP startsida | Besök Paris/Tower | Utforska GeoCities | Skaffa din egen hemsida