狗大

99年頭半年﹐我同大多數中七生一樣﹐每日為高考死、 為高考忙。每日都你為 0左完 成高考之後 0既開心日子而努力。BIO、CHEM、PHY、中、英﹐日日重覆又重覆﹐到 0左 依家﹐仲係唔知為咩。點都好啦﹐呢段日日也如是 0既日子好快就0係四月完成。

五月到九月﹐我就經歷 0左人生中除讀書以外﹐原來仲有其他 0野可以做 0既日子。 0係 四個月入面﹐我就得到一個非常絕對肯定0既結論 ﹕“做 0野好辛苦架﹐都係讀書最 好”。所以當依家讀書讀到好無聊時﹐都會諗返起的呢個結論﹐令自己可以 0係書本 中振作一下。

五月中﹐同RONIA 0係MINOLXX 0既營業部做過推廣員同電話調查員﹐做得非常開心。眼 光擴闊 0左﹐打 0左過千個電話比好多好多人﹐當然學會電話溝通技巧同得到好多寶貴 0既經驗。多謝RONIA介紹份工比我﹐多謝MICHELLE & ROBERT請我0地﹐多謝KAERN、 NELSON同一大班SALES比機會的學 0野。

六月中﹐ 0係一間叫HIBX 0既工程公司做過一份身兼數職 0既文員。呢份工再令的眼 光擴得更闊﹐令我接觸到一個比較真實 0既公司工作環境﹐當中學到 0既辦公室技 巧簡直畢生受用。多謝林生同何小姐。

七月至八月﹐又做另一份工。今次呢份工所獲得 0既經驗真係非筆墨所能形容﹐絕對 唔可以三言兩語交代得哂。總之﹐因為呢份工我先有足夠金錢交到半年學費﹐同支 付我去日本七日遊。多謝NEWBRXXXX各位比過 0野我做 0既同事們。

睇到呢到﹐悶死你未呀﹖係咪發現自己已經唔無聊、唔八卦﹖係就仲唔

Back to Private Collection