蜜梨 Q & A

Q : 咩係“蜜梨生活”﹖

A : 你自己親自試下係甜定酸咪知囉﹐你估睇外表就可以知0架﹖

 

Q : 咁你試過之後覺得享受嗎﹖

A : OF COZ﹐WHY NOT﹖又係好難得0既經驗﹐唯有咁安慰自己啦。

 

Q : 你 0既蜜梨生活同以前 0既生活有咩唔同呀﹖

A : 哈哈﹐好不幸﹐自己仲竟然成為 0左少數異種。生活有180度 0既改變﹐唔係咁容易一五一十 交代到比大家聽﹐總之係﹕“唉﹐我都有今日啦......”。

 

Q : 咁你係生活中學到D 咩呀﹖

A : 嘩﹗太多啦﹐例如 ﹕

 

Q : 有條問題想問你好耐﹐點解你成日撇得咁快﹖

A : 原因好簡單﹐因為頂自己唔順。

 

Q : 有你話覺得你比你印象好強、好COOL、做事好認真﹐你點睇﹖

A : 強﹖假象 0黎咋﹐對住成班同我唔同 0既人﹐唔強D可能比佢地溶 0左我。COOL﹖都 唔知有咩好講﹐比 D 時間我諗諗先都得 0卦﹖﹗認真﹖講笑啦﹐因為我覺得佢地認 真我先要認真咋﹐事實上我好求鬼其。

 

Q : 老老實實﹐咁你究竟習唔習慣蜜梨生活﹖

A : 人類進化係需要非常長 0既時間。要習慣一個對我 0黎講完全唔同 0既生活, 麻煩各 位比多少少時間我。如果我 0係適應 0既過程中﹐0係言行上有意無意間得失大家﹐ 在此講聲“唔好意思”。多謝各位。

 

再有咩想知想問就電郵我啦﹐唔該哂。

Back to 99 Review Go to HW